No neviem ci by zrovna 1 linka 63 stacila Lamacanom do centra . Zrusenie 30tky by si zase len odskakala 37cka od Vrancovicky + v sedle a vikend nic moc interval 20minut s centrom resp Vrancovicova - Patronka - Most SNP
býval som jedno obdobie na Vrnaočivčovej a chodieval som za rannej ai poobednej špičky a nemal by som pocit že by 30 a 63 bralal balíky... až od Vrančovičovej to začalo pribúdať
Osobne by som prave L123 presmeroval z Lamaca do Zahorskej Bystrice a dal tam (aspon v spickach) 20 min interval Dost ludi z KV by ho pouzivalo, ale kedze to je teraz "ujde a cakam celu vecnost", tak radsej chodime cez Patronku
Ak sa neposilni 63,tak 30 urcite nerusit. Zrusenie 30 by chybalo v Lamaci. Skor sa pohrat s 123 ktora do Lamaca berue pocet ludi na prstoch 1 ruky kdezto smer Dubravka sa mi uz stalo raz ze nepobral ludi z Borov.
nebolo by vhodnejšie zrušiť 30 a mať len 37?... ako myslím že normálne nestála by ako doteraz aj PKO a Chatám.. myslím že keby sa spraví ejaký normálny prestup z lamača na 37 by to bolo lepšie .. a 37 dať ráno na 10 minptový najlepšie s ivecami.. potom by sa rozhodlo či aj klby alebo nie..
To mi bolo jasne vzdy, no kedze DPB je asi 1 z najvacsich vyciciavačov z mestskej kasy, tak by sa mali tomu venovat co najviac a ked je im ukradnuta, tak mozu ist sa venovat dacomu inemu. ☠
To tu už bolo.... Je tam nahodený CP z konečných (iba jedna - a-čková chrono) a aj to niekde spred vyše roka.. Boli o tom aj články že zlý zlý DPB a zlé zlé mesto nechcú dať autorovi údaje.. a že máme online polohu sypačov ale nemáme online polohu vozov mhd...
No 3x hadaj ci sa posilni aj 30 na 10min. Jasne ze ne, ta chodi uz teraz prazdna (podla mna). Preklad uz vidim ze sa proste v spicke zrusi a hotovo ? . Teraz si mozu posranci opat trieskat hlavu ze naco kupujeme 24midi - radsej mohli byt klbaky a tie kinderka a BN9.5 by este rok vydrzali - nie su v tak dezolatnom stave cest vynimkam.
Keď tu bola minule reč, že koľko ľudí ide do KV z Dúbravky. Na obed vystúpilo na Borskej z busu asi 25 ľudí a keby pristúpili aj tí, čo postávali na zastávkach električiek, tak by sa nazbieralo aj do 40. Mne ušla jedna X4. A ďalšia išla do 5 minút. To by 35 nepobrala.
Mňa zase zaujíma, ako sa bude riešiť preklad s L30. Bude snáď posilnený interval na oboch linkách, aj keď sa dopyt dlhodobo zvyšuje len pri jednej z nich? Ja by som radšej išiel cestou zvyšovania kapacity, tj. nasadením kĺbov na L37.
S tým spojená by ale samozrejme bola tebou navrhovaná vymetacia (minibusová?) Linka. Pokojne použiteľná nie len na Pri Vápenickom potoku, ale aj na Strmom vŕšku, Donskej, či Pútnickej. A kľudne by mohol zároveň pomáhať južným častiam Marianky (Južná cesta, Štúrova).
Od skorého rána máš na prestup do východných častí L204.
Kapacita v špičkách na 37 je už dlho poddimenzovaná.
Dalšia linka do centra nie je treba len treba patrične posilniť L37 + poriešiť spojenie Borov a Dúbravky miestnym "vymetákom". Pohrať sa napr. z linkami ako sú 23,123.
V Zahorskej podla mna nie je az tak problem "jedna radiala", do Dubravky sa da v pohode dostat s prestupom. Skor je problem samotna Zahorska, kde su niektore oblasti (specificky najma Strme vrsky) nedostatocne obsluhovane.
Bolo by zaujimave uvazovat nad minibusom ktory by povymetal ZB a robil pripoj na 37.
130tku si udajne plati Lamac, tak s tou sa ani moc nepohne + jej obmedzena premavka od 7 do 15:00 cca.
Ak tak surne ZB chce spoj do Dubravky, tak nech sa ked tak posilni biedna 23 v useku Lamac - Pri krizi vlozenymi spojmi (hoc aj pripoj na kazdu 37cku) , ved na hrane hadam vedia prestupit . Popri posilnenej 37cke s 10min int. este dalsiu linku uz naozaj netreba. Kolko by bolo ludi v tej novej linke ZB - Dubravka ? Aspon ludia pocet na mikrobus ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto