Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #21962:

Dvere boli rovnako vysoke. Akurat boli sirsie, aj ked sa mi to osobne nezda, ale Altas trolejbusov to hovori a tie dvere som osobne nemeral, lebo tie trolejbusy sa nezachovali...
Reply on: Andy #21962:
Nebyly . Ty skla tam byly misto pohonu dveri. Ty byly atypicky umisteny ve schodech .
Reply on: fobust #21960:
Tie skla nad dverami - zda sa mi, ze boli vtedy mensie dvere... To nevadilo pri vystupovani? Ked vystupujem v 14Tr, tak niekedy sa vlasmi dotknem tych zahumusenych kefiek, tak vtedy to mohlo byt este horsie 🙂
Reply on: fobust #21960:
Fotka http://imhd.sk/ba/fotky/t61b01.jpg je super ... ešte so starým Kollárovým námestím. Domy na druhej strane už nestoja, ešte si pamätám ako v tom bloku domov bol jeden čas modelársky obchod 🙂
Z historie 14 Tr:

Prva Bratislavska 14Tr bola z roku 1982 (1981?). Prototyp z roku 1972 vyzeral presne tak isto a trolejbus predbehol svoju dobu. Kedze v 70. rokoch bola lacna nafta, tak sa ich vyroba odsunula, robili sa nadalej posledne 9Tr-ky. Avsak zaciatkom 80. rokov minuleho storocia sa oprasila 10-rocna konstrukcia a na jej zaklade sa postavala overovacia seria 14Tr-iek, do BA dosli 3. Tu je jeden z nich, ev. c. 61.
http://imhd.sk/ba/fotky/t61b01.jpg
Mne sa ten dizajn paci tiez, najma tie skla nad dverami, pohon bol skryty v podlahe. Ale tie rovne dvere sa mi nepacia. Tato overovacia seria mala aj trochu nizsiu podlahu ako seriove vozy, tusim o 3 cm (minimalny rozidel).

Tu je 14Tr-ka, ktora ma este uzke medziokenne priecky medzi dverami a oknom. Takychto vozov bolo iba par, na niektorych boli vymenene dvere aj okna, boli rozsirene medziokenne priecky:
http://imhd.sk/ba/fotky/t6222a03.jpg
Tieto vozy mali aj velke okna na dverach:
http://imhd.sk/ba/fotky/t6226a04.jpg
Ako som uz spomenul, na niektorych bolo vymenene za nove.

14Tr, ako ju bezne pozname:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=skoda_14tr&no=61

14Tr po osadeni digitalnych transparentov BUSE:
http://imhd.sk/ba/fotky/t6241a04.jpg
Interier:
http://imhd.sk/ba/fotky/t6241a03.jpg
Reply on: fobust #21958:
Dik, už mi je to jasné.
Reply on: J #21955:

Lebo ten dizajn bol sice pekny, ale funkcny nebol. Napr. tie uzucke medziokenne priecky lubili neustale praskat, potom sa nahradili sirsimi. Ani tie nestacili, tak sa v okli dveri este viacej rozsirili. Dvere samotne sa mierne zuzili (10 cm) a zaoblili sa, aby licovali s bocnicou. Na celach bola pridana stredna spevnovacia priecka, od coho sa pri M-kach zasa upustilo. 14Trka bola v case svojho vzniku nadcasova.
Reply on: artur #21956:
Jednoducho sa pomýlila pri vyťukávaní čísla. To sa vám ešte nestalo? Či vy ste bohovia a chyby nerobíte.
Reply on: Andy #21948:
ked postrehla vyluku 207 (ak naozaj myslela na 208 a 207) ako ze nepostrehla precislovanie? To je ta cestujuca verejnost naozaj taka vymleta?
Vie mi niekto vysvetliť, prečo Škodovka prešla od toho pekného dizajnu 14Tr0 a sparvila krok vzad k tomu neskoršiemu?
Reply on: d3k0 #21953:
No to je jedno. Myslím si, že každý sa môže pomýliť a cestujúci sa často mýli. Na to však existuje táto stránka aby keď nevedeli tak si môžu zistiť alebo spýtať sa. O.K. nehajme to tak.
Reply on: J #21952:
Oki, ale myslim, ze to plati aj pre podnety...

Re #21951 Andy: Hej, v Dispecerskom fore 🙂
Reply on: d3k0 #21950:
Ona nechcela kritizovať, ale spýtať sa a dať podnet. Toť vše.
Reply on: d3k0 #21950:
ona nechcela kritizovat, len ziadala o klbove vozidla. 🙂 A vysvetlil som jej to jednoznacne..
Reply on: J #21947:
Prst sa smyknut mohol, ale ked chce niekto kritizovat niekoho ineho, tak sam by predsa nemal spravit chyby, nie? 😉
Reply on: artur #21935:
Co si pojedol?
Reply on: si #21945:
Urcite myslela linku 208, kazdy sa obcas sekne Ja s nou obcas chodim do skoly, takze viem ze je to pravda. Bola zrusena 207 a na 208 bol zhorseny interval v spicke o 0,5 minuty Takze vysledkom je vacsia tlacenica.

Re #21931 maria: Na linke 208 premava 10 vozidiel. Klbovych trolejbusov mame spolu 37, vzdy je ich par odstavenych a este musi ostat rezerva na pripady, ze sa nieco cez den pokazi. Na linkach 201, 202 a 212 premava celkovo 30 vozidiel, takze nie su ziadne klbove vozidla navyse.
Reply on: si #21945:
Čo keď sa mu šmykol prst a namiesto 208 napísal 218. To nie je možné? A ako som počul 208 je sardinkáreň a 217 môže byť 207, ktorá bola nedávno zrušená a nahradená 205.
si: No pakovina to z najväčšou pravdepodobnosťou je, avšak čo keď nie. Je to zákazník a zákazníkovi treba odpovedať vždy aj keby sa pýtal, kedy pôjde električka na linke "A" Proste náš zákazník, náš pán.
Reply on: J #21943:
hmm ked si dobre precitas prispevok na ktory si reagoval, je tam pisane nieco o tom, ze ci by nebolo mozne vypravit na linku 218 dlhe vozy - linka 218 bola precislovana na 201 a uz dost dlho tam aj jazdia klbaky, okrem toho bol na tejto linke (rovnako ako aj na linke 202) zahusteny interval - celodenne sa premava s intervalom 8 az 9 min. (povodne bolo 10). Ja osobne ten prispevok povazujem za dobru pakovinu a divim sa ze si nan reagoval 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.