Príklad #2020 je málo odstrašujúci? Alebo prečo by si mali v DP začínať s ďalšími ojazdenými predvádzacími prototypmi? To nebude len tak, že Busline sa toho zbavil za vcelku symbolickú sumu.
Ďalej, dá sa kúpiť čokoľvek bez súťaže? Alebo vypíšu znenie "biele vozidlo z autobazáru mladšie 10 rokov pod 15000€"? Keď už súťaž, ja som radšej za krátkodobý prenájom užitočnejšieho počtu, kým neprídu kvantá sól z plánovaného nákupu. Totiž, jeden autobus to tu z biedy nevytrhne. Primárne by pomohlo riešiť večne vysoký počet dlhodobých odstávok (čo teraz činí cca 5 sól a 15 kĺbov), ale to sa asi ani novému vedeniu nechce.
A NB12 ako náhrada SU15, pobavilo ?
----
Inak, nemôžu sa na reko KV znova požičať nejaké autobusy, napríklad aj tie zostávajúce tri bystrické Karosy?
Co sa tyka reorganizacie MHD - ak bude uzavrete obratisko MHD pri ASMN, tak predpokladam, ze maximalne potiahnu L21/L25 k Eurovey a L88 daju Panorama - Twin - ASMN - Kosicka okruh.
Inak kde presne ma byt docasna ASMN pre Slovak Lajns? Medzi Alzou a Mlynske Nivy/Kosicka ci medzi Alzou, Kosickou a Landererovou?
Osobne nemám pocit, že by bola tá budova tak ďaleko od terajších zastávok, aby bolo kvôli tomu potrebné meniť MHD, ale možno si inak predstavujem vchod do budovy a polohu nástupísť. A čo sa týka zastávok, tak Svätoplukova mi nepripadá byť bližšie.
Nebude bližšie Svätoplukova? A inak je známe, ako bude prebiehať v súvislosti s tým reorgnizácia MHD? Či tam bude aj nejaké obratisko, alebo sa bude jazdiť s priebežnou konečnou?
Neplanuje sa. Dobuducna sa skuste dopytovat u dopravcu DPB, alebo u mesta. Tu vam nikto adekvatne neodpovie. Samozrejme som za jej posilnenie aj ja. Minimalne pocas spicky prejst opat na klbove vozidla
7ross7