Od 15.1.2017 bude premávať Slovaklines na asi novej linke Bratislava-Hainburg http://portal.cp.sk/Data/pdf/L102829_170115_53087.pdf a mňa zaujíma či ostáva aj linka 901. Nikde som nenašiel žeby sa mala prípadne zrušiť, díky
Máte pravdu, od osobáku o 2:00 sa skutočne do podchodu dostať nedá... Inak zaujímavé by bolo skúsiť napísať podnet na ZSSK, predsalen ide o ich cestujúcich, tak by možno dokázali na ŽSR zatlačiť. Totiž otvoriť podchod na 5 minút by určite nikoho nezabilo...
Peniaze sa zatiaľ našli na 15 min iba cez víkendy a sviatky a až teraz po X rokoch aj na sedlo pracovných dní? ? Nuž zaujímavé, že cez pracovný deň kedy viac ľudí cestuje to nešlo a na víkendy, kedy menej, tak to išlo, pretože nižšiu frekvenciu mohli vykryť nasadzovaním 12m vozidiel na linku 56.
Električka má na nápravu vždy len dve kolesá, autobus niekedy aj štyri (dvojmontáž). Podstatná je adhézia a jej využitie - staré električky v Porte sú dvojosáky, majú adhéziu 100%, autobus má väčšinou poháňanú len jednu nápravu.
To áno, ale nemá na to (adhéziu celého vozidla, nie len jedného kolesa) vplyv aj počet samotných kolies? Električky majú v dnešnej dobe totiž na jednu nápravu obvykle 4 kolesá, autobusy 2... ?
Error sa pýtal na adhéziu, ktorá by mala byť u pneumatiky na ceste lepšia než u oceľového kolesa na koľajnici. Potom by z toho ešte lepšie vychádzal trolejbus alebo elektrobus, ktorý má obidve tieto výhody.
OT k fotka z Porta:
Na nemeckej Wikipedie som sa docital, ze ked v 80ich rokoch zrusili elektrickove a trate a nahradili ich autobusmi, tak sa zistilo, ze elektricky mali lepsie jazdne vlastnosti po strmych usekoch ako autobusy. Ako je to mozne? Nemali by byt vo vyhode v autobusy kvoli gumam a lepsej adhezii? Ci to vobec nehra rolu?
" In der Zeit der Umstellung großer Teile des Netzes von Straßenbahn auf Bus um 1980 zeigte sich jedoch, dass auf starken Steigungen die alten Trams den neuen Bussen überlegen waren."
prejazd bol aj doteraz, ale len pri večernom poradí ... po zmene by tam v podstate mal byť približne rovnaký počet vzkm za deň (ubrali v rannej špičke 52-ky a poobede aj pár spojov 56tky) ... zaujímalo by ma, že prečo sa tam strieda až toľko rôznych vozidiel za deň (pondelok, utorok, streda)? Okrem stabilných 3548 a 3530 v špičke na 52-ke sa tam točia tuším všetky ostatné SORky od 3521 do 3551
Malo byť 93, samozrejme. Netušil som, že ten podchod je vtedy zatvorený, hm. Ale aspoň tie Slnečnice hádam kompetentní doplnia. Rado sa stalo a nemáte za čo. (To na margo chýbajúceho kúzelného slovka "ďakujem" za upozornenie na chybu.)
Odkedy?
Ešte som z posledného vlaku cez neho neprešiel. Maximálne tam stál človek ktorý miesto toho aby ho otvoril tak iba hovoril "tade nepréjdete je to zamknuté"
Na otázku a kade mám ísť na N93? Že dokola cez nadjazd. na otázku že prečo? lebo je to zamknuté...
a prečo je to zamknuté lebo tak je to prikázané zamykať ...
jednoducho služby ŽSR
Čo inšpirovalo magoriát a z časti aj DPB zaviesť po snáď dvoch desaťročiach sedlovú premávku linky 52 počas doobedňajších hodín?! Aké vozy obsluhujú linky 52+56 po tejto zmene?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023