otázka na expertov - mením banku a v súvislosti s tým aj BMK. Na starej (ešte platnej) BMK mám aj električenku. Ako si ju mám preniesť zo starej BMK na novú ? Vopred ďakujem za odpovede a pomoc.
Takže zatiaľ sme sa dozvedeli, že kelovy býva v Petržalke na Romanovej, jeho sestra v Karlovke na Donnerovej, raz do uhorského roka sa na Štedrý deň navštívia a preto je potrebné spojiť Dúbravku s Petržalkou linkou cez most Lafranconi, lebo kelovy nemá rád zastávky pri Horskom parku a na Dubovej
To je vzdialenosť po ceste, trdlo. Vláčiť ich cez centrum traba preto, lebo tam väčšina z nich chce ísť. Pochop konečne, že keď ty so sestrou idete 2x ročne z Karlovky do Petržalky, neznamená to, že tam chcú všetci.
povedzme, že bude viac áut v systéme, čo znamená väčšie kongescie, čo znamená častejšie uzatváranie mosta Sitina a zároveň rozsiahle zápchy v Mlynskej doline. Na Pražskej a Brnianskej máš BUS pruhy, o Štefánikovej sa šepká. Pre BUS je a bude jazda cez Staré mesto (s ohľadom aj na tunajší dopyt) výhodnejšia.
Po dobudovaní D4 a R7 sa bude môcť do Bratislavy z východnej strany natlačiť viac áut, no na SZ zostane len Lafranconi. Takže to je podľa mňa ten súvis.
D1 a Prístavný most riešia spojenie smerom na východ. Lafranconi smerom na severozápad. Ako tieto dva spolu súvisia? Však ak sa nejaký kamionista dnes potrebuje dostať od Senca k VW, ide cez Lafranconi už dnes. Po dobudovaní D4 sa možno z Prístavného mosta presunie na obchvat.
Lafranconi bude ešte viac upchatý, keď sa dokončí prvý úsek D4 bez tunela Karpaty. Keďže D1, a najmä Prístavný most nestíha už teraz, predpokladá sa, že kamióny budú musieť jazdiť cez D4 a D2 a plus to bude obchádzková trasa v prípade kolapsu na D1.
Kedy konecne pochopis, ze ludia sa nevozia na celej trase, ale vystupuju a nastupuju prevazne v centre, cize je logicke, ze musia ist linky cez centrum, kde je dopyt ludi najvacsi.
Kdezto pohyb ludi medzi KV a Petrzalkou je minimalny, cize linka, ktoru navhujes je nezmysel.
Ešte jeden argument proti Lafranconi mi napadol, ale nie som si istý - Lafranconi je súčasťou diaľničnej siete a teda vozidlá MHD by mali platiť mýto. Čiže vyššie náklady...
Letecká trasa je celkom nepodstatná, nakoľko ani na Romanovej, ani na Donnerovej sa nenachádza letisko ?
Všetci sa zhodneme, že v Starom Meste je najhustejšia premávka a najčastejšie dopravné zápachy, načo vláčiť cestujúcich z Petržalky do Dúbravky cez túto ťažko skúšanú mestskú časť, keď to vôbec nie je potrebné ?
Tá cesta cez most Lafranconi je možno kratšia, keď tam tvoja sestra fičí stošeďesát na oktávke fplnejpalbe vmetle. Inak ti tu zniesli spoludiskutujúci nespočet príkladov, že časová úspora je možno 2 - 3 minúty (ak vôbec) a to za trhanie linky na 3 iné s mizernou frekvenciou nestojí.
Ešte raz ti tu zopakujem ako pre zvlášť natvrdnutú osobu tvoju obľúbenú leteckú trasu Donnerova - Romanova:
Cez most Lafranconi 10 km.
Cez most SNP 9,7 km.
Podľa údajov z dopravného generelu je prepravný vzťah medzi Dúbravkou a Petržalkou minimálny (taký istý ako medzi Petržalkou a ostatnými časťami). Významnejší je vzťah medzi Petržalkou a Karlovou Vsou, ale to robia hlavne univerzity v Mlynskej Doline.. (a to rieši adekvátne 92 a 192..).
Ja by som chcel dať do pozornosti, že dorpavný generel, ktorý mal k dispozícií kompletnú maticu prepravných vzťahov, nenavrhuje žiadnu priamu linku Petržalka -K. Ves - teda v zmysle Karloveská (Molecova) ani výhľadovo...
Čo máš stále s tou zastávkou Dvory ? Tá leží takmer na Moste SNP, tak je jasné, že schádzanie z toho viaduktu zaberie určitý čas. Objektívnejšie je nájsť iný východiskový bod v Petržalke.
Nie je neporovnateľne kratšia. Napr. vzdialenosť medzi zastávkami Dvory a Molecova. Pri ceste cez nábrežie to je 4,9 km, pri ceste cez Lafranconi 6,4 km. Ujo Googl píše, že pri ideálnej premávke je cesta cez Lafranconi kratšia o 1 min.
Ak berieme tvoj druhý návrh, vybral som vzdialenosť medzi zastávkami Dvory a Alexyho. Cez Lafranconi a KV je to 11,3 km a 14 minút, pri trase cez mesto 9,9 km a 13 min pri ideálnej premávke.
Prečo majú teda Dúbravčania chodič do Petržalky cez KV (keď ich je teda také množstvo)?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kelovy
Všetci sa zhodneme, že v Starom Meste je najhustejšia premávka a najčastejšie dopravné zápachy, načo vláčiť cestujúcich z Petržalky do Dúbravky cez túto ťažko skúšanú mestskú časť, keď to vôbec nie je potrebné ?