Reply on: 810zssk #218955:
Nie zeby som bol expert, mozno sa iny k tomu vyjadri lepsie. Ale 2xT3P voci K2S su urcite rozne naklady, nie? nakolko nemame mnohoclena, tak 2x rychlejsie opotrebenie smykadiel ptg, 1x navyse opotrebenie podvozku (2x naprava, 4x obruc) naviac oproti K2S. 2x vyssie opotrebenie TM. Cize prakticky pri rovnakom udrziavani budto stravi T3P dlhsie v dielni alebo zozerie viacej ND na rovnaku obnovu, a teda jej nakladovost je vyssia, nie? Ci uz sa nepocita nakladovost vozidla aj s jeho udrzbou? Navyse, 4xTM na 36t vs. 2xTM a 24t je jasny rozdiel aj v nakladoch za energie (nepocitam v uvahu pausalne platby za energiu ani dynamiku jazdy...)
Ike
- I/2 je v úseku Záhorská Bystrica - Jurišta jednopruhová,
- výjazd z D2 Polianky je tiež jednopruhový (aj keď nie po celej dĺžke) a ak by nestačil, tak majú vodiči k dispozícii obchvat,
- Pražská, ktorá nadväzuje na Lamačskú cestu je dvojpruhová (+BUS). Dobre sú tu Kramáre a odbočenie do Mlynskej (kam sa dá síce ísť cez tunel), ale tak trocha dopravnej redukcie by nezaškodilo ?