Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mhr1 #218952:
Čo by na tom malo byť zložité? V každom normálnom podniku majú všetci papiere na všetko, to len v tomto skanzene ešte musia výpravcovia zisťovať, kto na čo má papiere a aký voz tam vlastne poslať.
Reply on: pressburger #218975:
Podla mna to tak vela ludi nie je. A pri nahorsom by sa posilnila L35 pre tych par ludi 🙂
Reply on: zlomok #218973:
Neviem, podľa mňa taký policajný benchmark bude práve Šancová. Ak sa tu podarí urobiť súvislý BUS pruh medzi mýtami a Pražskou, tak potom asi všade. Štefánikova mi spolu s Lamačskou (od Jurištu až po Patrónku) príde práveže najpriechodnejšia pre policajtov. Na Štefánikovej je jednak veľmi nízka intenzita v porovnaní so Šancovou a Pražskou (podľa ÚGD BA je intenzita 1/4) a ten tretí pruh na Lamačskej je len taký rudiment z čias, kedy nebol Tunel Sitina:
- I/2 je v úseku Záhorská Bystrica - Jurišta jednopruhová,
- výjazd z D2 Polianky je tiež jednopruhový (aj keď nie po celej dĺžke) a ak by nestačil, tak majú vodiči k dispozícii obchvat,
- Pražská, ktorá nadväzuje na Lamačskú cestu je dvojpruhová (+BUS). Dobre sú tu Kramáre a odbočenie do Mlynskej (kam sa dá síce ísť cez tunel), ale tak trocha dopravnej redukcie by nezaškodilo ?
Reply on: MatejBA #218974:
alebo NAD v podobe bývalej L104 - išla by až do centra a myslím že cez Patrónku to je časovo skôr ako cez Karlovku. Len viesť každé 4 min autobus cez Krčace, kadiaľ nikto nechodí mi príde odveci... len neviem ako pendlujú cestujúci medzi Karlovkou a Dúbravkou
Reply on: Petto #218969:
Podla mna by pre Dubravku bolo najlepsie posilnenie napriklad L83 miesto NAD. Bolo by to menej busov a mohol by byt hustejsi interval v KV.
Reply on: ivanbuto #218972:
Ten BUSpruh na Šancovej je dobrý. Ak to schváli KDI, tak schvália už čokoľvek. Myslím že kľudne by mohol byť už od Trnavského mýta až po zastávku SAV. A v opačnom smere by som zrušil parkovanie a spravil ho minimálne po Račko v súvislej dĺžke.
Reply on: Mike #218970:
Mozeme otestovat munwww-teorie v praxi ?
Reply on: Petto #218969:
Tak namiesto 1 dupláku 2xT resp. 29T môžu ísť vždy dve sóla.. bude ich tu viac než dosť ... ?
KVes - Dúbravka nech je ako vravíš. Ale bude musieť byť výluka aj v úseku tunel - K. Ves a nie len víkend... A koľko kĺbakov sa nájde hoc aj prac. dni prázdniny naviac oproti dnešnej výprave? Tak snáď dosť.. Ale čo ak nebodaj bude musieť byť úplná výluka v prac. deň školského roka?
Reply on: Mike #218968:
No len aby si Urban nezmyslel, ze MUSI ist prec vsetko stare. ADD2 na NAD v KV usek KV obratisko - PRi krizi okrem rannej spicky bohate stacia aj sola, prave tie trebicske pomsty.
Reply on: Mike #218967:
Teda samozrejme ešte budú musieť prežiť aj nejaké červené plynosy ak sa nechceme na NAD v Karlovke voziť v Tedomoch ako to spomínal Olekšák na zastupiteľstve... ?
Reply on: Petto #218966:
Aspoň tu bude unifikácia. Kĺbaky už iba sor a MBCC.
Reply on: gejza #218963:
Jasne ze polnohospodarska technika ,aspon pri klbakoch je to viacmenej na 100% iste. Midi a mikrobusy budu urcite od ineho.
Reply on: Rubber38 #218964:
Asi tak ? Preco by sme tu mali mat nacisticky Mercedes ci horiaci Solaris, vsakze? ?
Reply on: gejza #218963:
Nie, ZETOR to nebude a už sú tie narážky na minulosť značiek úbohé, ideme sa teraz smiať Scanii, že pred sto rokmi vyrábala nákladné vagóny?
Reply on: MatejBA #218961:
a nakúpia ozajstné autobusy alebo sa zase budeme voziť v produktoch renomovaného poducenta poľnohospodárskej techniky ???
Reply on: Viko #218957:
Ja si tam pamätám také cencúle ešte v časoch, keď to bol cestný tunel ?
Reply on: Viko #218956:
Ale ked sa neusetria prakticky ziadne peniaze tak z toho mesto nic nema.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.