Reply on: 810zssk #218955:
Nie zeby som bol expert, mozno sa iny k tomu vyjadri lepsie. Ale 2xT3P voci K2S su urcite rozne naklady, nie? nakolko nemame mnohoclena, tak 2x rychlejsie opotrebenie smykadiel ptg, 1x navyse opotrebenie podvozku (2x naprava, 4x obruc) naviac oproti K2S. 2x vyssie opotrebenie TM. Cize prakticky pri rovnakom udrziavani budto stravi T3P dlhsie v dielni alebo zozerie viacej ND na rovnaku obnovu, a teda jej nakladovost je vyssia, nie? Ci uz sa nepocita nakladovost vozidla aj s jeho udrzbou? Navyse, 4xTM na 36t vs. 2xTM a 24t je jasny rozdiel aj v nakladoch za energie (nepocitam v uvahu pausalne platby za energiu ani dynamiku jazdy...)
Mike
KVes - Dúbravka nech je ako vravíš. Ale bude musieť byť výluka aj v úseku tunel - K. Ves a nie len víkend... A koľko kĺbakov sa nájde hoc aj prac. dni prázdniny naviac oproti dnešnej výprave? Tak snáď dosť.. Ale čo ak nebodaj bude musieť byť úplná výluka v prac. deň školského roka?