Reply on: 810zssk #218226:
Tento problém v bode 1 je napríklad v ČR dávno vyriešený - pri prihlasovaní sa na trvalý pobyt stačí nájomná zmluva a dokonca aj ak si tam majiteľ vyhradí, že nesúhlasí s trvalým pobytom, nepriek tomu ho zapíšu.K tomu bodu 2 - Neviem, ako je to v SR ale v ČR ma prihlásenie trvalého pobytu stálo nejaké tri hodiny na ohlasovni (aj tie som mohol ušetriť objednaním cez internet) a žiadne peniaze (okrem nejakej stovky za fotky, z ktorých mi 3/4 zostali.
A k tomu bodu 3 - niekto má napríklad niekde v ÚP dom, kde žije jeho rodina a chce sa tam raz, niekedy, vrátiť a preto chce svoj podiel nasypať tam. Čo je z jeho pohľadu logické ale z globálneho nie. A príklad z opačnej strany: Manželkina kolegyňa sa fyzicky presťahovala do Rajky, TP si ale nechala v Starom meste a teraz pokrikuje, že chce MHD do Rajky, lebo platí dane v Bratislave. A keĎ sa zavedie parkovacia politika, tak z toho bude opäť ťažiť, lebo na základe trvalého pobytu bude parkovať pred robotou zadarmo, resp. za symbolickú rezidentskú cenu.
Ámos
600 vlastnikov bytov sa bude stretavat v Istropolise ?
Ak ide o cestnu dan, logika by mala byt spravodliva a solidarna a tak si myslim, ze by mala fungovat na zaklade dvoch kriterii. Poctu km ciest v sprave a intenztity dopravy, hlavne tej tazkotonaznej. Samozrejme nezabudat, ze Kosice a Bratislava maju v sprave ako jedine mesta na SK cesty I. a II. triedy.
Kde je auto registrovane by malo byt uplne jedno.