Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zlomok #218002:
Ach so. Tu je na mojej strane chyba v úvahe.
Reply on: zlomok #217998:
Celá tá diskusia tu vyzerá, akoby boli šotoškvrny na šotoslnku. Jedine s Gumou38 sa dá súhlasiť.
Reply on: Viko #217992:
Vieš, zlomok má oproti Tebe výhodu, že aspoň tej technike rozumie.
Reply on: zlomok #217991:
Predĺžiť 50 zo 60 vozov, ďalšia šotomyšlienka roka.
Reply on: zlomok #217990:
Tiež pekná šotovina. 4,5 minúty interval, nadväzné autobusy 9 minút, 13,5 minúty?
Reply on: MatejBA #217988:
Šotoviny. Fest.
Reply on: MatejBA #217985:
Ešte stále bývaš na Veternej Hôrke?
Reply on: Solider #217984:
Práve preto je dobre, že dali výpovede, lebo nič iné nefunguje.
Reply on: S499.1023 #218004:
Áno, to som nevyznačil jednoznačne. A áno, môžeš si to tak nazvať, aby to tak vyzeralo.
Reply on: zlomok #217982:
Ja som to pochopil ako linku 2 závlekom cez NM na ZP. Rozdelenie jednej linky na dve konečné už nie je žiaden jednolinkový variant ale len oyebávka, aby to tak vyzeralo.
Reply on: S499.1023 #218000:
Presne tak. Neskôr som to trošku rozpočítal. V Rači som zvažoval viaceré možnosti.
Reply on: S499.1023 #218001:
90/2 je 45. Spriahadlá medzi vozmi som započítal, "cez plech" bola myslená dĺžka celého vlaku.
Reply on: zlomok #217982:
Tam budeš mať niekde chybu. Ak by šesť spriahadiel ESW predlžovalo dĺžku súpravy len o 90 cm, znamenalo by to, že spriahadlo prečnieva obrys voza len o 15 cm a to by sa ti vozy v oblúkoch zrážali.
Reply on: zlomok #217978:
Takže päťminútový interval 45 m vozidiel na ZP? A to isté do Petržalky aj do Ružinova?
Reply on: zlomok #217996:
Však keby si si prečítal ten pôvodný príspevok, tak tam výslovne zmieňujem, že SU (najmä prvá séria, ktorá mala prepínanie zimné / letné nasávanie MG) kúrili výborne. Tie navyše prišli až po tej úspornej vlne, takže im nikto ani odporové kúrenie neodpájal.
Reply on: S499.1023 #217997:
Počkaj kým sa dostaneš k príspevkom ktoré som písal dnes večer.
Reply on: zlomok #217966:
Zasa stihomamy?
Reply on: S499.1023 #217995:
Takže sa to týkalo iba T3 a T3CS, nie však SUčiek? Najmä T3CS z 1975 vôbec nemali kúrenie odpadovým teplom, na rozdiel od sérií z 60. rokov 20. storočia (kde to ale údajne moc nefungovalo), takže to musela byť fakt mraznička, rovnako ako T3M.
Reply on: zlomok #217964:
Nejaký DPB debil v rámci socialistického šetrenia "vypneme každú druhú lampu" vymyslel odpojiť odporového kúrenia v električkách okrem prvých trojíc, ktoré vyhrievali pieskovače. U K2 to nejako zásadne nevadilo, tam tučno kúril zrýchľovač ale T3 boli mrazničky.
Reply on: Viko #217992:
Mimochodom, Praha sa tiež zbavuje mladších T6A5 a necháva v premávke T3. A aj výrazne staršie než tie, ktoré chcem ja (T3G majú skrine z 1989).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.