Reply on: Peon #217891:
Nie je to jedno, kto to spravuje? Podľa mňa BID chcela, aby spravovala AM+OCL na žst, lebo ŽSR by z vysoka kašlali na opravy a ich programovanie. Mikomaty netreba programovať, takže až tak veľký dohľad nad nimi netreba, možno tie v OC by mohli prejsť k BID, ale podľa mňa je to celkom zybtočné. Sú tam telefónne čísla či mailové adresy, kde sú koncovky iné. Okrem toho nič sa nemení, z pohľadu cestujúceho je to úplne jedno, kto to spravuje, ak by si DPB udržiaval svoje automaty, napr. na letisku. Vlastne BID je len koordinátor, dopravcovia naďalej fungujú v rámci IDS, BID je ich strechou.
Miro
Budem vďačný za každú novú informáciu. Ak sa podarí na základe tejto diskusie dostať 168 hod. lístok aj do automatov na hl. stanici, tak nebola zbytočná. Práve tam je potrebné ich mať, oveľa potrebnejšie než na električkovej trati v Petržalke.