"Re #21768 Martin Fundárek: Tuná šlo len o testovanie napájania. Ale prevádzka trojičiek by samozrejme išla, pražskej preťaženej sieti (ona v skutočnosti vôbec nie je preťažená, okrem miest, kde súdruhovia metrofilovia zrušili trate) zavadzajú jedine tak gumokoly a nie električky medzi sebou navzájom. Okrem toho, keby na Ohrade miesto dvojíc "9" po 4 minútach jazdili trojice po šiestich, križovatke by sa uľavilo a nie priťažilo. Nehovoriac už vôbec o tom, že linku ako "9" pokladám za nesystémovú a miesto polovičného intervalu by som zaviedol radšej preloženú linku napr. Hrdlořezy - Barrandov, príp. Hrdlořezy-Sídl. Modřany. Nehovoriac o tom, že nestíhajúca križovatka Ohrada je tiež len dôsledkom zrušenia trate v Husitskej a blbého projektového riešenia križovatky.
I.
I.
Sarko
Trufam si povedat, ze nie vsetky zastavky bude treba prerabat. Staci iba tie, kam 3xT3 (3xT6) nevojde.
Vidis, takze dobrym adeptom na 3xT by bola napr. taka L9. Ak by sa na tejto linke zvysoval napor a nebolo by mozne urobit interval kratsi ako 4 min., tak by sa nasadili 3xT. Jednalo by sa iba o obmedzeny pocet takychto suprav a som presvedceny, ze na ukor skracovania intervalu na danej linke by skapacitnenie spojov pretazeniu trati skor pomohlo, nez uskodilo.
Co sa tyka zastavok, pri tejto uvahe uz mozme vysledovat zastavky len v useku tejto linke. A ja sa pytam, kolko je na trase prazskej L9 zastavok kratsich ako 45m, kam by sa 3xT nevosla???