Doplním, že v tých materiáloch sa konkrétne spomínajú 2 zastávky v oblasti Lida, pravdepodobne jedna po odpojení z radiály, a druhá niekde pri tých dvoch vežiakoch, ktorých realizácia je na spadnutie. No a tiež sa počíta s rezervou pre blokovú slučku v oblasti = možnosť realizovať trať na etapy, a v tej prvej postaviť len odbočku pre dve zastávky do Lida (i keď by to bola pre Ovsište škoda, ale projekt by sa tak stal ekonomicky reálnym). Pre dnešnú L8 ideál.
A teoretizuje sa o navýšení povrchu v oblasti na úroveň hrádze, čo by znamenalo uľahčenie terénnych podmienok pre realizáciu odbočky z radiály
1) Ak by bolo Lido vybudované len z polovice tak, ako špekuluje tá urban. štúdia, tak by bolo jednak zaujímavým cieľom pre Petržalčanov, ale najmä pre celý zvyšok BA, podobne, ako je na tom dnes napr. Eurovea. Nehovoriac o tom, že táto oblasť má, oproti mnohým iným masívnym developerským projektom súčastnosti, naozaj vysoký potenciál na prilákanie miestnych/návštevníkov do MHD (a špeciálne v prípade potiahnutia elekričky do oblasti), a dokonca si to evidentne uvedomujú aj tvorcovia štúdie. Za mňa sympatický posun v myslení
2) Oblasti Ovsištského nám. to dnes trvá na Šafko s MHD 15 a viac minút, dôležitá oblasť okolo Ekonomickej sa vezie do centra 15-20 minút cez Apollo. Všetko s prestupom. Myslím, že cesta príp. električkou cez Lido by nezabrala viac, ako 8-10 minút, v závislosti od rýchlosti prechodu oblasťou Lida, a to ešte atraktívnejšou formou dopravy (kapacitnou, vcelku presnou, a bez prestupu). Ja myslím, že tak, ako sa dnes vyťažujú spoje L84+L99 v úseku Ovsište - Farského, tak by chodila vyťažená aj 1 štandardná linka električky, i keď sa bavíme o vetve o +- 5 zastávkach.
Samozrejme, da sa. Mozno uz neboli zapchy, nestal na semaforoch a niekto pred nim pobral ludi. Skoro rano a vo vecernych hodinach je rozdiel v chrono 5 min.
Isiel som dnes na konci popoludnajsej spicky linkou 68 konciacou vo vozovni. Autobus uz prisiel s naskokom a postupne ho dalej zvysoval. Pozeral som sa po ceste na virtualne zastavkove tabule a spoj sa tam zobrazoval az po naskok 4 min. Ked uz vsak siel 5 minut v predstihu (cca zast. Markova), tak uz sa na virtualnej tabuli tejto zastavky ani dalsej zastavky nezobrazil. Zastavky na vnutornom displeji mal nalistovane spravne.
Je to nejaka funkcnost virtulanej zastavkovej tabule, ze spoje s naskokom 5 a viac minut nezobrazuju, alebo na to mal vplyv ciel jazdy, pripadne nieco ine?
Vopred dakujem za odpoved.
P.S.: Ano, skutocne 68ka postupne pocas jazdy z centra ziskala naskok 5 minut, vodic trhal asfalt. Ak by som v nej nesedel, neuverim. A to sme stali na vsetkych zastavkach.
Cez Dolnozemskú úrovňovo - bez preferencie, spolu so signálom voľno z Gettingovej. Samozrejme, muselo by sa to preveriť z pohľadu inžinierských sietí atď. Vyústenie na hlavnú petržalskú trať nájazdom v priestore medzi estakádami z východnej strany.
Dnes som to išiel na BČK zapísať babke do čipu. Na označovači pri vodičovi to vypísalo "Chyba zápisu karty" či také niečo, to isté aj na druhom. Na treťom však zápis PCL prebehol správne. A to ma vodič presviedčal, že tie označovače sú prepojené, že keď to na jednom nejde, tak to nepôjde ani na ďalších...
Wtf?? Primátor sa fotí pri demontáži trojnožiek a medzitým sa na nástupišti MHD pred hlavnou stanicou (na mestskom pozemku) objavila vodorovná reklama na Slovaklines linku do Viedne. ?
Dalo na to mesto súhlas?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TeBeCe