Reply on: zakaznik #217517:
1) Ak by bolo Lido vybudované len z polovice tak, ako špekuluje tá urban. štúdia, tak by bolo jednak zaujímavým cieľom pre Petržalčanov, ale najmä pre celý zvyšok BA, podobne, ako je na tom dnes napr. Eurovea. Nehovoriac o tom, že táto oblasť má, oproti mnohým iným masívnym developerským projektom súčastnosti, naozaj vysoký potenciál na prilákanie miestnych/návštevníkov do MHD (a špeciálne v prípade potiahnutia elekričky do oblasti), a dokonca si to evidentne uvedomujú aj tvorcovia štúdie. Za mňa sympatický posun v myslení2) Oblasti Ovsištského nám. to dnes trvá na Šafko s MHD 15 a viac minút, dôležitá oblasť okolo Ekonomickej sa vezie do centra 15-20 minút cez Apollo. Všetko s prestupom. Myslím, že cesta príp. električkou cez Lido by nezabrala viac, ako 8-10 minút, v závislosti od rýchlosti prechodu oblasťou Lida, a to ešte atraktívnejšou formou dopravy (kapacitnou, vcelku presnou, a bez prestupu). Ja myslím, že tak, ako sa dnes vyťažujú spoje L84+L99 v úseku Ovsište - Farského, tak by chodila vyťažená aj 1 štandardná linka električky, i keď sa bavíme o vetve o +- 5 zastávkach.
birch
Isiel som dnes na konci popoludnajsej spicky linkou 68 konciacou vo vozovni. Autobus uz prisiel s naskokom a postupne ho dalej zvysoval. Pozeral som sa po ceste na virtualne zastavkove tabule a spoj sa tam zobrazoval az po naskok 4 min. Ked uz vsak siel 5 minut v predstihu (cca zast. Markova), tak uz sa na virtualnej tabuli tejto zastavky ani dalsej zastavky nezobrazil. Zastavky na vnutornom displeji mal nalistovane spravne.
Je to nejaka funkcnost virtulanej zastavkovej tabule, ze spoje s naskokom 5 a viac minut nezobrazuju, alebo na to mal vplyv ciel jazdy, pripadne nieco ine?
Vopred dakujem za odpoved.
P.S.: Ano, skutocne 68ka postupne pocas jazdy z centra ziskala naskok 5 minut, vodic trhal asfalt. Ak by som v nej nesedel, neuverim. A to sme stali na vsetkych zastavkach.