Reply on: juraj.k #217516:
Doplním, že v tých materiáloch sa konkrétne spomínajú 2 zastávky v oblasti Lida, pravdepodobne jedna po odpojení z radiály, a druhá niekde pri tých dvoch vežiakoch, ktorých realizácia je na spadnutie. No a tiež sa počíta s rezervou pre blokovú slučku v oblasti = možnosť realizovať trať na etapy, a v tej prvej postaviť len odbočku pre dve zastávky do Lida (i keď by to bola pre Ovsište škoda, ale projekt by sa tak stal ekonomicky reálnym). Pre dnešnú L8 ideál.A teoretizuje sa o navýšení povrchu v oblasti na úroveň hrádze, čo by znamenalo uľahčenie terénnych podmienok pre realizáciu odbočky z radiály
birch
Isiel som dnes na konci popoludnajsej spicky linkou 68 konciacou vo vozovni. Autobus uz prisiel s naskokom a postupne ho dalej zvysoval. Pozeral som sa po ceste na virtualne zastavkove tabule a spoj sa tam zobrazoval az po naskok 4 min. Ked uz vsak siel 5 minut v predstihu (cca zast. Markova), tak uz sa na virtualnej tabuli tejto zastavky ani dalsej zastavky nezobrazil. Zastavky na vnutornom displeji mal nalistovane spravne.
Je to nejaka funkcnost virtulanej zastavkovej tabule, ze spoje s naskokom 5 a viac minut nezobrazuju, alebo na to mal vplyv ciel jazdy, pripadne nieco ine?
Vopred dakujem za odpoved.
P.S.: Ano, skutocne 68ka postupne pocas jazdy z centra ziskala naskok 5 minut, vodic trhal asfalt. Ak by som v nej nesedel, neuverim. A to sme stali na vsetkych zastavkach.