ja som kedysi navrhoval podobnú odbočku v týchto miestach a mi to tu zamietli podaktorí... myslím že potom by kľudne 84 mohla sa zrušiť a možno posilniť 83 maximálne ak by to bola napríklad aj linka z karlovky, že by tam premávala celodenne 6 a bolo by po probléme.... samozrejme 6 s výpravvou súprav/29T/30T jedine ...
Ak máš pochybnosti o dôveryhodnosti zdrojov, tak informácia, že Oskar podporuje ficovládu organizovaného zločinu, pochádza priamo z jeho facebookového profilu.
Nechcem byt paranoidny, ale je zaujmave, ze prave tento prispevok takto dopadol.
Ale ved to ze som paranoidny este neznamena, ze ma nesleduju. ?
Original text - vsetky krachujuce podniky vladcu mordora boli postavene s pomocou eu fondov.
Legendarna je aj veta, Oszkar je na tom uz tak zle, ze okrada sa seba.
O vymene najomcov pump pred poslednymi volbami a ich rozdavanie ludom z blizkosti MOSTu by som tiez vedel porozpravat. Co tam po dlhorocnych rodinnych podnikoch, trebalo trafiky za drzanie huby rozdavat.
Kokooos, to odkedy stojí vnútroštátny lístok VOR na ten kúsok "Marchegg - Gänserndorf " až 4,40 €?? Ak si dobre pamätám, tak tam bola najnižšia sadzba, teda 2,20 €...
Pre porovnanie: Spiatočný lístok na tejto trase (teda dva jednosmerné) teda stojí 8,80 € - od 6. 7. 2016 je za tú cenu aj denný lístok na zvolenej trase. Spiatočný MPS až z DNV však stojí do Ganserndorfu už roky 4,60 €. ?
Dosť dávno som niekde zachytil, že ÖBB tam plánujú kúpiť nové motoráky. Vie niekto viac? Inak tie súčasné chutné motoráčiky sú z môjho laického pohľadu ešte stále vo výbornom stave. Je to tak?
Zažili ste už niekto za posledné napr. 2 roky kontrolu sprievodcom na úseku "DNV - Marchegg"? Sprievodca ZSSK sprevádza vlak až do Marcheggu, však? Tam sa aj menia rušňovodiči.
No a na rakúskych lokálkach (napr. na tej vyššie uvedenej) naozaj niekedy chodia revízori keď sprievodcovia tam nie sú a rušňovodič lístky nekontroluje?
A ako je to v súčasnosti na trati cez Hainburg na linke S7? Tam je sprievodca a aj kontroluje lístky?
PS: Ja si vždy poctivo kupujem cestovné lístky. Nechápem však tento germánsky spôsob [ne]kontroly cestovných lístkov...
Teoreticky to znie pekne, ale - kadiaľ?
Priamo cez D1 ťažko, potom teoretická tram trasa križuje 2+2 zjazd a nájazd z/na Apolla a výjazd/zjazd na/z Prístavný most. Za hrádzou by bol problém s traťou = záplavová zóna (btw. to nejako opomenuli aj v projekte, že "Nábrežný park" bude pri vysokej hladine každé 3-4 roky pod vodou). A keď už aj nejakou náhodou prekľučkuje tram k euba - ako pôjde do Ovsišťa? Pretne semaformi Dolnozemskú cez Gettingovu? Či podjazdom už na Bosákovej? Ďalší problém - spodná voda bola pri výstavbe D1 dosť vysoko najmä na strane ex-vozovne...
Plus otázka je, ako vôbec stiahnuť tram z nadjazdu/mosta dole "medzi ľudí". Zbúrať/presunúť zastávku pri mýtnom domčeku a doľava cez Kraskovou otočka popod nadjazd? Križovať tram s autami odbočujúcimi z Einsteinovej/Auparku?
Miro