Reply on: S499.1023 #217506:
https://komentare.hnonline.sk/dnes-pise/593679-mal-by-vyhrat-program-a-nie-len-cislaJednak sám sebe odporuje, ak priamo v nadpise píše, že má vyhrať program a potom píše o Smere, ktorý (nielen) pred voľbami žiadny nemal. Druhá vec - ak niekomu vadí, že mejaká strana má málo členov, tak jediným možným vysvetlením je, že mu prekáža, že sa do nej nemôže infiltrovať a rozložiť ju zvnútra (podplatiť poslancov a pod.). Lebo hlasy dostala riadne.
Peon
Pre porovnanie: Spiatočný lístok na tejto trase (teda dva jednosmerné) teda stojí 8,80 € - od 6. 7. 2016 je za tú cenu aj denný lístok na zvolenej trase. Spiatočný MPS až z DNV však stojí do Ganserndorfu už roky 4,60 €. ?
Dosť dávno som niekde zachytil, že ÖBB tam plánujú kúpiť nové motoráky. Vie niekto viac? Inak tie súčasné chutné motoráčiky sú z môjho laického pohľadu ešte stále vo výbornom stave. Je to tak?
Zažili ste už niekto za posledné napr. 2 roky kontrolu sprievodcom na úseku "DNV - Marchegg"? Sprievodca ZSSK sprevádza vlak až do Marcheggu, však? Tam sa aj menia rušňovodiči.
No a na rakúskych lokálkach (napr. na tej vyššie uvedenej) naozaj niekedy chodia revízori keď sprievodcovia tam nie sú a rušňovodič lístky nekontroluje?
A ako je to v súčasnosti na trati cez Hainburg na linke S7? Tam je sprievodca a aj kontroluje lístky?
PS: Ja si vždy poctivo kupujem cestovné lístky. Nechápem však tento germánsky spôsob [ne]kontroly cestovných lístkov...