Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Miro #217214:
220-ka sa spustila 1.novembra 1988, takže koncom roka 1988...
Reply on: MatejBA #217218:
No vidíš, a tento pán je členom predstavenstva DPMBB.
Reply on: Miro #217214:
Tipujem, že 1989?
Keďže 17. zjazd bol 1986, spomínajú 1988 ako "vlaňajšok" a Lumumbovovu premenovali cca v 1990.
Reply on: Miro #217217:
"Ak chce niekto v Bratislave v praxi využívať kombináciu MHD – bicykel v bežnom spoji? V prepravnom poriadku sa dočítame: "Preprava bicyklov na linkách MHD je možná v pracovných dňoch od 9. h do 13. h a od 18. h do 6. h, počas voľných dní celodenne. Bicykle sa prepravujú len v prípade, ak to dovoľuje aktuálna situácia vo vozidle a so súhlasom vodiča.” Na porovnanie – v kanadskom Vancouvri majú všetky autobusy v prednej časti držiaky na bicykle – ukotvenie bicykla naň je otázkou asi desiatich sekúnd. Prečo sa na niečo podobné nemyslelo pri nákupe nových autobusov u nás? "Bicykel by mal byť navyše prepravovaný nie ako nadrozmerná batožina za poplatok, ale zadarmo ako podpora takejto dopravy,” dodáva Modranský."

Nezakazuje to nahodou u nas zakon? (bicykel vpredu) 🙂
Reply on: dyspozytor #217211:
MHD za 25 rokov žiadny posun dopredu. ?
By the way. Keby mali v DPB záujem a ochotu zohladňovať aj kultúrne podujatia a s nimi súvisiace zvýšené požiadavky na kapacitu - mestskí úradníci sledujú zoznam podujatí, ktorý by mohli v DPB zohladňovať.

http://www.visitbratislava.com/news/events-bratislava-september-26-october-5/

Oni však radšej zrušia zastávku v prípade nadmerného dopytu. ?
Reply on: dyspozytor #217213:
Kedy vyšiel ten článok?
Reply on: Mike #217212:
Áno, to bol brilantný záver článku?
Reply on: dyspozytor #217211:
V roku 1997 bude prvá linka rýchlodráhy ? ?
Čriepky z histórie MHD v Bratislave, alebo, keď nás ešte netrápili zápchy, ale kapacita v emhádé...?
Reply on: Peon #217208:
To o tych spojoch za 5 eur som netusil. Dakujem za info.
Reply on: PeterBB #217197:
Iba tri? Neverím...
Reply on: 810zssk #217192:
Slovak Lines-u vyťaženosti pomáhajú cestujúci do / z Hainburgu, ale na tom cestovnom 1,50 €, predpokladám, že moc nezarobia. Navyše keď ľuďom do 26 rokov a nad 60 rokov poskytujú na tejto komerčnej linke poľovičnú zľavu na cestovnom.

Veď aj Blaguss sa pustil do cenového boja: Cez online rezervačný systém stojí lístok na asi väčšinu spojov 5 €. Na zvyšné spoje a pri kúpe u vodiča vždy 7,50 €. A celkovo je na tom bežne s vyťaženosťou ešte horšie ako RegioJet čo som videl.
Reply on: dyspozytor #217203:
V takom pripade by teoreticky moznostou bola kupa CL cez Poseidon.
Reply on: S499.1023 #217202:
Dakujem. Je to celkom zvlastna logika, kedze sprievodcovia beztak musia tarifu tych IDS poznat pre ucely kontroly CL.
Reply on: dyspozytor #217203:
S koordináciou prestupov z vlakov mimo IDS sa v IDS JMK neuvažuje, takže táto problematika nebola prioritná.
Reply on: julkaju #217176:
Z dentálnej hygieny?
Reply on: S499.1023 #217191:
Zrejme myslel rýchly prestup z vlaku EC od Kútov. Čiže mimo IDS JMK, pravdepodobne na toto narážal pán Peon.
Reply on: 810zssk #217196:
Pokiaľ viem, tak ČD sa odvolávajú na to, že vzájomen nekompatibilných IDS-iek je v ČR veľa a oni nie sú schopní všetky ich tarify dostať do POP-iek a zo všetkých vyškoliť personál, keďže ten nejazdí len v oblasti jednoho IDS.
V Nemecku napríklad doplnkový predaj CL vo vlaku zrušili úplne - tam sa dá vo vlaku získať lístok len s plnou pokutou okrem výnimiek, čo sú zastávky v takých ritiach, kde nie je ani len automat.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.