"Ak chce niekto v Bratislave v praxi využívať kombináciu MHD – bicykel v bežnom spoji? V prepravnom poriadku sa dočítame: "Preprava bicyklov na linkách MHD je možná v pracovných dňoch od 9. h do 13. h a od 18. h do 6. h, počas voľných dní celodenne. Bicykle sa prepravujú len v prípade, ak to dovoľuje aktuálna situácia vo vozidle a so súhlasom vodiča.” Na porovnanie – v kanadskom Vancouvri majú všetky autobusy v prednej časti držiaky na bicykle – ukotvenie bicykla naň je otázkou asi desiatich sekúnd. Prečo sa na niečo podobné nemyslelo pri nákupe nových autobusov u nás? "Bicykel by mal byť navyše prepravovaný nie ako nadrozmerná batožina za poplatok, ale zadarmo ako podpora takejto dopravy,” dodáva Modranský."
Nezakazuje to nahodou u nas zakon? (bicykel vpredu)
By the way. Keby mali v DPB záujem a ochotu zohladňovať aj kultúrne podujatia a s nimi súvisiace zvýšené požiadavky na kapacitu - mestskí úradníci sledujú zoznam podujatí, ktorý by mohli v DPB zohladňovať.
Slovak Lines-u vyťaženosti pomáhajú cestujúci do / z Hainburgu, ale na tom cestovnom 1,50 €, predpokladám, že moc nezarobia. Navyše keď ľuďom do 26 rokov a nad 60 rokov poskytujú na tejto komerčnej linke poľovičnú zľavu na cestovnom.
Veď aj Blaguss sa pustil do cenového boja: Cez online rezervačný systém stojí lístok na asi väčšinu spojov 5 €. Na zvyšné spoje a pri kúpe u vodiča vždy 7,50 €. A celkovo je na tom bežne s vyťaženosťou ešte horšie ako RegioJet čo som videl.
Pokiaľ viem, tak ČD sa odvolávajú na to, že vzájomen nekompatibilných IDS-iek je v ČR veľa a oni nie sú schopní všetky ich tarify dostať do POP-iek a zo všetkých vyškoliť personál, keďže ten nejazdí len v oblasti jednoho IDS.
V Nemecku napríklad doplnkový predaj CL vo vlaku zrušili úplne - tam sa dá vo vlaku získať lístok len s plnou pokutou okrem výnimiek, čo sú zastávky v takých ritiach, kde nie je ani len automat.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
dyspozytor
Výkričníky nad bratislavskou MHD!