Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zlomok #217070:
T5C5 mali s T6 podobnú karosériu, zatiaľ čo s T3 nemali spoločného prakticky NIČ.
Reply on: piggee #217069:
Áno, existuje. Napríklad aby sa vodič autobusu nemusel doprosovať výjazdu z niky.
Reply on: TomJ #217066:
Pretože, okrem iného, keby si si ten článok prečítal, tak by si sa dozvedel, že sa jednalo o jediný prototyp.
Reply on: zlomok #217096:
Trojicky vzhladom na nase drazne papierovacky su vobec povolene ?
Reply on: zlomok #217096:
Samozrejme 7107 až 7125 a 7135, bo len tie majú progress. Tých 9 novostavieb by som sa pokúsil predať do Sarajeva, kde by možno mohli mať záujem (ak si ich zwanizujú na Satra III).
Reply on: Majo #217092:
Ja sa čudujem DPB že vôbec K2S ešte prevádzkuje, minimálne vozy 7101 až 7125 a 7135. Dávno mali byť vykuchané na výzbroj, odstavené T3SUCS mali byť prekopané na T3P a spájané do trojičiek.
Reply on: zakaznik #217087:
Presne o tom som pisal pred par dnami ? Hlavne na trasach, kde je vela zastavok na znamenie a clovek si to nepamata, tak sa vdaka reklamam hovno dozvie. V tom najlepsom pripade len 5s pred tym, nez bus prefrci danou zastavkou ?
Reply on: Majo #217093:
?
Reply on: dyspozytor #217084:
Pán v rokoch opäť katalogizoval? ?
Reply on: zlomok #217090:
To sa hovorilo možno pred nákupom ForCity. S električkami T6A5 sa ráta aj výhľadovo, skôr dojazdia tyristorové T3 a staršie K2S.
Reply on: TTV01 #217089:
To bol blud.
Reply on: TTV01 #217089:
Rovnako s hovorilo o nákupe ojazdených T6A5 z Prahy. Myslím že ak sa podarí vďaka Eurofondom nakúpiť ďalšie nové Škodovky, tak úvahy o modernizácii T6A5 definitívne padnú. Skôr by som to videl na postupné vyradenie a odpredanie, ak budú záujemcovia. Ak nie, tak šrot.
Ešte jedna otázka k T6A5 písalo na tejto stránke o plánoch DPB, kde sa sa spomína modernizácia, nebudem komentovať či je to rozumné, aleé tuším je ticho a už nejaké po väčšej prehliadke vyšli ale žiadna modernizácia. Už z toho zišlo?
Reply on: zakaznik #217087:
Súhlas. Dnes som to meral: 15 s ide zoznam zastávok (pričom varíruje čas, kým reálne nabehnú aj názvy zastávok, niekedy sú tam iba bodky) a 45 s idú zbytočnosti, ktoré si prečítajú tak 2 ľudia stojaci pod displejom.
Vyzerá to tak, že v DPB sa rozhodli informácie o nasledujúcich zastávkach na vnútorných obrazovkách postupne úplne nahradiť zbytočnosťami.

Poučenie pre cestujúcich, hľadáme vodičov, turistická karta... zastávky si domysli.

Zamestnanci DPB vedia vždy posunúť úroveň stupidity na vyšší level.
Reply on: dupe #217085:
OK, tak aj na sfušovanej fotomontáži.
Reply on: Viko #217073:
"Inak, ten Stop je z vlastneho archivu, ci to je dostupne kdesi online?"

Možno je to aj v nejakom digitálnom archíve, neviem. Toto je z môjho archívu. Vieš, my, páni v rokoch, už máme čo-to "naškrečkované". Našiel som zopár čísiel, kde sú veci okolo mestskej dopravy v BA. Postupne ich sem budem pridávať - sú to dobré počítaníčka ?
K téme T5C5 / T6A5 / T3. Narážal som na to, že T3 aj T5C5 sú staré, odporové vozy. Síce postavené na odlišných princípoch riadenia a ovládania, ale na rovnakej filozofii. T6A5 sú už polovodičové. To je obrovský rozdiel a dôvod, prečo po elektrickej stránke T5C5 skôr prirovnám k T3 než k T6A5, aj keď každý typ bol od ostatných odlišný. KT8D5 a ČKD sú známe príbehy. Keby bolo keby, mohli sme v BA mať od 1983 T6A5ky s TV3, ale to keby nenastalo, takže sme ich mali až od roku 1991. Miesto megadodávky 110 T3SUCS v 2. polovici 80. rokov mohli príjsť T6A5, alebo ešte lepšie KT8A5. Ale tie ostali iba na výkrese.
Železnicu integruvať do IDS:

http://www.railpage.net/fotografie/odrieknute-vlaky-2041-3042/

Všetko pre presnosť a pravidelnosť železničnej dopravy! Vaša ZSSK

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.