Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Mam niekolko otazok ohladom elektricky ovladanych vyhybiek. Ja viem ako funguju, ale pozeral som si starsie prispevky o tejto teme na fore a chcem sa spytat:

1. Podla tohoto prispevku, na zrychlovacovych T3 nie je potrebne blokovat vyhybky: https://imhd.sk/ba/doc/sk/14755/Elektrickove-linky-od-zaciatku-skolskeho-roka?dfpi=30#30

Preco nie je potrebne blokovat na zrychlovacoch?

2. Podla fotiek co som videl, tak T3G maju aj tlacitko na lavej bocnici, aj "vyhybka bez / pod prudom" na paneli, co zrychlovace nemaju. Ktory by sa mal pouzivat?

3. Na krizovatkach ako Radlinskeho / I. Karvasa je len jedna znacka pre povelovy trolejovy kontakt na vedeni, pred prvou vyhybkou, a na trati smer Hlavna stanica uz nic. Ked vodic stlaci tlacitko na prehodenie, tak sa zmenia obe vyhybky v krizovatke?
Páči sa mi, že aj tomuto "detailu" sa venujú novinári. V diskusii tam však niekto z toho neprávom obviňuje BID,a.s (všetci vieme koho je to výmysel). http://bratislava.sme.sk/c/20242103/aj-na-elektricenku-treba-listok.html?ref=njctse
Reply on: Ike #216241:
Predpokaldam, ze sa o ziaden papier nejedna. Bud je to plastova folia (podobne ako sa pouziva na reklamy na vozidla), alebo by som ovakaval este komatex. Ale skor ta folia.
Ak je to papier, tak opat len s nejakou foliou na vrchu. Ta vsak nezabrani natahovaniu vody do papieru zo zrezanej hrany.
K predchádzajúcim cyklodiskusiám:
http://domov.sme.sk/c/20247810/sas-chce-umoznit-odbocovanie-vpravo-aj-na-cervenu.html
Poslanci SaS tiež navrhujú, aby autá udržiavali na cestách od cyklistov a motocyklistov bezpečnú vzdialenosť, ktorá by mala byť stanovená na 1,5 metra.
Reply on: Martin Fundárek #216236:
A keby tým smerom práve bol balík ľudí s kuframi a opačným smerom prázdno, tak by sa jedny dvere otvorili zbytočne a aj tak by som si potom otváral extra dopytom.
Reply on: Peon #216245:
Nie. Vid niektore vitriny DPB ?
Reply on: Kabbi #216246:
*Opravujem sa, L65 z V. Trnávka ide o 5:34*
Chcel by som sa spýtať...
Cestovné poriadky nie sú nejak zosynchronizované s mobilnou verziou?
Lebo na mobile mi ukazuje, že z Prokofievovej na Vozovňu Trnávka linkou 96 to trvá 24 minút (5:06-5:30), tým teoreticky stíham prestup na 65 smerom do Rače, ktorá ide o 4:34.
Na PC mi ukazuje, že cesta linkou 96 trvá o 4 minúty dlhšie, teda 28 minút (príchod na V. Trnávka o 5:34) a následne nestíham prestup.
Údaje sú z plánovača cesty.
Som celkom zmetený, tak neviem, ako cestovať do práce.

Ďakujem za prípadné objasnenie 🙂
Reply on: Ike #216244:
Fíha a ani plexisklo neochráni papier - ak na neho pečie slnko?
Reply on: Peon #216243:
Lesklý papier je nepriepustný, takže voda po ňom stečie, kým do matného (kancelárskeho) sa vpije. Slnko Ti vyťahá aj zalaminovaný papier.
Reply on: Ike #216241:
Lesklý papier je odolnejší voči dažďu aj silnému slnku? Teda nezmyje sa to tak ľahko ako na bežnom kancelárskom papieri ani to nevybledne?
Reply on: 810zssk #216238:
Od zajtra (sobota, 20. 8. 2016) do nedele 4. 9. 2016 naozaj bude výluka v úseku "Wolfsthal - Fischamend". V Hainburgu na zastávke autobusu Hauptplatz je už vyvesený výlukový CP. A už asi pred 2 týždňami na železničnej stanici [zastávke?] Ungartor bol o tom vyvesený oznam (iba v nemčine). Na webe ja napr. na http://www.wolfsthal.gv.at/Schienenersatzverkehr_Schnellbahn_S7

CP pre Rakúsko je asi najlepšie vyhľadávať na http://fahrplan.oebb.at Tam je náhradná doprava (Schienenersatzverkehr) už zapracovaná. Cez víkendy na tej trati zostáva 2-hodinový takt.

Keďže DPB vo svojich automatoch pod Mostom SNP a na zastávke Einsteinova ponúka spoločný produkt s OBB (zvýhodnený lístok z Bratislavy od Petronell-Carnuntum a do mestečka Fischamend), tak bývalo dobrým zvykom, že o takýchto výlukách informovali na svojom webe v slovenčine. Dôležité je to aj z hľadiska ne/čakania spojov linky 901 na rakúsku NAD. Teraz však, zdá sa, že o tom v DPB nevedia... A pochybujem, že 901 bude čakať - tých cestujúcich nie je až tak veľa a 901 má CP aj bez toho dosť natesno.

ZSSK na svojom webe zvykne informovať aj o výlukách v zahraničí, ktoré sa priamo netýkajú vlakov vychádzajúcich zo Slovenska. Čo sa týka Rakúska, momentálne to neplatí, a teda ani o výluke na linke S7 neinformujú. http://www.slovakrail.sk/sk/o-spolocnosti/vyluky/vyluky-v-zahranici.html

Neinformujú o tom ani ČD na svojom webe (tie pri Rakúsku informujú iba o výlukách, ktoré sa týkajú vlakov vychádzajúcich z Česka). http://www.cd.cz/scripts/detail.php?pgid=296
Reply on: Peon #216239:
Je to lesklý papier
Reply on: 810zssk #216238:
OK, vďaka obom.
Reply on: Ámos #216234:
Nerobím si srandu. Takže konkrétne ako je to ochránené proti poveternostným vplyvom? Lebo nie je to zalaminované ani za plexisklom... Je to nejaký špeciálny papier?
Reply on: TomJ #216235:
To je nejaka chyba (alebo vyluka). Normalne tam je takt.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: S499.1023 #216208:
Predikoval by som to tak, že na tlačidle by bola šípka k dverám, ktoré sa otvoria 🙂
Reply on: Peon #216230:
Keď už sa tu rieši doprava do Rakúska, odkedy obmedzili cez víkendy vlaky z Wolfsthalu do Viedne. Na cp.sk mi vyhodilo len dva spoje, v opačnom smere ani jeden. Info o nejakej výluke sa mi nepodarilo nájsť.
Reply on: Peon #216231:
"Dotýkal som sa prstom toho papiera, ale nie som si úplne istý - myslím, že ten povrch je iný ako na bežnom kancelárskom papieri." - to si robis srandu, nie?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.