Mam niekolko otazok ohladom elektricky ovladanych vyhybiek. Ja viem ako funguju, ale pozeral som si starsie prispevky o tejto teme na fore a chcem sa spytat:
1. Podla tohoto prispevku, na zrychlovacovych T3 nie je potrebne blokovat vyhybky: https://imhd.sk/ba/doc/sk/14755/Elektrickove-linky-od-zaciatku-skolskeho-roka?dfpi=30#30
Preco nie je potrebne blokovat na zrychlovacoch?
2. Podla fotiek co som videl, tak T3G maju aj tlacitko na lavej bocnici, aj "vyhybka bez / pod prudom" na paneli, co zrychlovace nemaju. Ktory by sa mal pouzivat?
3. Na krizovatkach ako Radlinskeho / I. Karvasa je len jedna znacka pre povelovy trolejovy kontakt na vedeni, pred prvou vyhybkou, a na trati smer Hlavna stanica uz nic. Ked vodic stlaci tlacitko na prehodenie, tak sa zmenia obe vyhybky v krizovatke?
1. Podla tohoto prispevku, na zrychlovacovych T3 nie je potrebne blokovat vyhybky: https://imhd.sk/ba/doc/sk/14755/Elektrickove-linky-od-zaciatku-skolskeho-roka?dfpi=30#30
Preco nie je potrebne blokovat na zrychlovacoch?
2. Podla fotiek co som videl, tak T3G maju aj tlacitko na lavej bocnici, aj "vyhybka bez / pod prudom" na paneli, co zrychlovace nemaju. Ktory by sa mal pouzivat?
3. Na krizovatkach ako Radlinskeho / I. Karvasa je len jedna znacka pre povelovy trolejovy kontakt na vedeni, pred prvou vyhybkou, a na trati smer Hlavna stanica uz nic. Ked vodic stlaci tlacitko na prehodenie, tak sa zmenia obe vyhybky v krizovatke?
Kabbi