To ze automat sa svojvolne bez suhlasu zakaznika rozhodne zadrzat peniaze je samozrejme zle. Lenze to je dosledok pristupu "tonetreba" ked sa upozorni na problem vopred. Spravny postup v Bratislave je spustit nepodarok, nechat sa zdrbat mediami, potom navonok vymyslat vyhovorky (dazd ako dovod chybajucej feature je top!) a interne plakat a navela navela to za dalsie peniaze dat dorobit. Len preboha to nespravit poriadne.
Pritom je to tak jednoduche: Zakaznika sa spytat ci ma stale o listok zaujem aj v pripade ak automat moze vydat len poukaz + umoznit vyplatenie penazi aj na ucet (a ROVNO o tom informovat, nemat to ako utajenu moznost).
Zas dobry napad zle realizovany.
Mimochodom, preco DPB nestacilo 7 mesiacov na vyriesenie terminalov do automatov?
Pritom je to tak jednoduche: Zakaznika sa spytat ci ma stale o listok zaujem aj v pripade ak automat moze vydat len poukaz + umoznit vyplatenie penazi aj na ucet (a ROVNO o tom informovat, nemat to ako utajenu moznost).
Zas dobry napad zle realizovany.
Mimochodom, preco DPB nestacilo 7 mesiacov na vyriesenie terminalov do automatov?
S499.1023