Ano, ale nie na danych miestach a s danymi funkciami. PCL aj dobijanie EP funguju uz dnes online, ale ocividne bol zaujem tieto funkcie na viac miestach spristupnit aj ludom ktorym tieto formy nevyhovuju.
Na tému automatov - dopravca za drahé peniaze objednal nový typ automatov s možnosťou platby kartou, zaplatil vývoj, výrobu aj prevádzku.
Ak by sa chcel dopravca správať efektívne, tak by si v roku 2015 miesto toho objednal mobilnú aplikáciu na kúpu lístku. Cez ňu by bolo možné platiť cestovné kdekoľvek v meste. (Dokonca aj ZSSK je už ďalej, ona v roku 2016 už vyhadzuje peniaze len za SMS platbu. ? )
Ale čo, však rozhadzovanie cudzích peňazí nebolí...
Nie. Automat prevadzkuje DPB a ten je aj predajcom listkov . V tomto pripade teda BID nie ze nemala, ale v podstate ani nemohla riesit terminal. To je cisto vecou DPB, ktory si to musi dohodnut s bankou.
A ty schvalne ignorujes, ze nikto kto po slovensky vie nebude citat nemecky a anglicky text?
A je jedno ci po nemecky alebo anglicky vie. Resp ak si ho aj precita a jeden text hovori jedno a druhy druhe, sa vola zmatocnost.
A samozrejme to ze ty vies cudzi jazyk, to ze ja viem cudzi jazyk, neznamena, ze ho vedia vsetci. A ze tych ludi je dost.
Kde na listku je napisane, ze to DPB zasle na bankovy ucet?
Jednoducho DPB nema co zadrziavat moje peniaze bez mojho suhlasu, sposobom, ze ja musim vykonat kroky aby som sa k nim dostal. Tomu sa ludovo hovori kradez.
To schvalne ignorujes, ze tam je po ANGLICKY a NEMECKY, ze ich maju kontaktovat na OTS@DPB.SK a ze to DPB posle aj postovou poukazkou ci na BANKOVY UCET? Alebo len nevies po anglicky/nemecky?
To ze automat sa svojvolne bez suhlasu zakaznika rozhodne zadrzat peniaze je samozrejme zle. Lenze to je dosledok pristupu "tonetreba" ked sa upozorni na problem vopred. Spravny postup v Bratislave je spustit nepodarok, nechat sa zdrbat mediami, potom navonok vymyslat vyhovorky (dazd ako dovod chybajucej feature je top!) a interne plakat a navela navela to za dalsie peniaze dat dorobit. Len preboha to nespravit poriadne.
Pritom je to tak jednoduche: Zakaznika sa spytat ci ma stale o listok zaujem aj v pripade ak automat moze vydat len poukaz + umoznit vyplatenie penazi aj na ucet (a ROVNO o tom informovat, nemat to ako utajenu moznost).
Zas dobry napad zle realizovany.
Mimochodom, preco DPB nestacilo 7 mesiacov na vyriesenie terminalov do automatov?
Ale tvoj prispevok bol reakciou na prispevok 969, cize si musel citat aj tie medzi.
Ano WTF, co to je zase... Ked sa niekto rozhodne ze mi nevyda, iba mi da listocek a to je vsetko, tak WTF.
A je mi jedno ze uplne cely svet to tak robi, kedze kedysi uplne cely svet veril, ze zem je placata.
1) Ja nekritizujem tuto moznost, ja kritizujem jej prevedenie a to ze je to nedomyslene. zakaznik mal dostat na vyber:
- nechat DPB preplatok a neskor ho vybavovat
- ist pesi
- ist taxikom
- pozicat si bicykel z mestskej pozicovne (jaj sorry, to mesto este nedalo)
Opat dodavam, keby si DPB dokazal po mesiaci spustit predaj prostrednictvom karty, tak staci hlaska: "Automat nema dostatok minci, zaplatte kartou prosim."
3) Pise sa tam: Pre podanie ziadosti o vratenie nevrateneho vydavku sa DOSTAVTE po 24 hodinach v pracovnych dnoch na referat odbytu cestovnych listkov. Podstatna cast turistov v BA su zo SR a CR a ti budu citat text v slovencine.
Ostatne ako sa vyjadril DPB pre media, cele je to omyl a automaty vydali tieto listky pre poveternostne podmienky. (Ano skutocne pouzili toto vysvetlenie ? )
samozrejme bola a bolo si treba precitat cele vlakno od zaciatku.
"Ako napad sa mi to celkom lubi, ale v tejto rovine to sklza do okradania. Rozumne riesenie by bolo, keby automat dal takuto moznost na vyber zakaznikovi. Resp. aby mu dalo moznost aj kupit viac listkov, az kym nebude mat automat vydavok.
Proste to cele domysliet.
Samozrejme este keby fungovala moznost platit kartou, tak je to asi cele zbytocne..."
Ámos
- nechat DPB preplatok a neskor ho vybavovat
- ist pesi
- ist taxikom
- pozicat si bicykel z mestskej pozicovne (jaj sorry, to mesto este nedalo)
Opat dodavam, keby si DPB dokazal po mesiaci spustit predaj prostrednictvom karty, tak staci hlaska: "Automat nema dostatok minci, zaplatte kartou prosim."
3) Pise sa tam: Pre podanie ziadosti o vratenie nevrateneho vydavku sa DOSTAVTE po 24 hodinach v pracovnych dnoch na referat odbytu cestovnych listkov. Podstatna cast turistov v BA su zo SR a CR a ti budu citat text v slovencine.
Ostatne ako sa vyjadril DPB pre media, cele je to omyl a automaty vydali tieto listky pre poveternostne podmienky. (Ano skutocne pouzili toto vysvetlenie ? )