Reply on: Peon #215849:
Na trase cez DNV a Marchegg býva jeden (teraz v lete asi znova dva) novší slovenský vozeň, ktorý je klimatizovaný. Na trase z Petržalky cez Kittsee sú nasadzované rôzne vlaky. Talenty aj dvojposchodové sú [ak sa nemýlim] klimatizované. Iba spoje so starými rakúskymi vozňami sú neklimatizované.
Navyše tie vlaky nie sú povinne miestenkové (ani neviem či sa tam dá kúpiť miestenka), takže v špičkách sa tam prepravia aj stojaci cestujúci. Pokiaľ viem, ani jeden autobusový dopravca neprepravuje stojacich cestujúcich. Iba v úseku "Bratislava - Hainburg" Slovak Lines.
Cena denného spiatočného lístka (v prepočte za jednosmerný lístok) Bratislava - Viedeň bus RegioJet vs. vlak ZSSK / OBB nie je doslova dvojnásobná, ale iba takmer dvonásobná - konkrétne 4 € vs. 7 €.
PS: Prosím, opravte ma ak sa v niečom mýlim.
AAA
212 je možná v pracovných dňoch v čase od 09:00 do 13:00 a v čase od 18:00 do
06:00, počas sobôt, nedieľ a sviatkov bez časového obmedzenia."
Podľa bodu A 11.3.: "Prepravovať bicykel vo vozidle je možné len na mieste určenom na jeho
prepravu."
Z toho vyplýva, že cestujúci má právo prepravovať bicykel v každom električkovom vlaku v pracovných dňoch v čase od 09:00 do 13:00 a v čase od 18:00 do 06:00 a počas sobôt, nedieľ a sviatkov bez časového obmedzenia na mieste na to určenom.
Ak existujú električkové vozidlá, v ktorých bicykel nie je možné prepravovať, tak potom treba:
a) zmeniť PP,
b) zabezpečiť v pracovných dňoch v čase od 09:00 do 13:00 a v čase od 18:00 do
06:00, počas sobôt, nedieľ a sviatkov premávku električiek, ktoré túto prepravu umožňujú.