Pokiaľ by bol z Auparku inteligentný prístup na zastávku na Panónskej aj v smere do Petržalky, nie je čo riešiť... z Lúk ide 93+94, z Hájov 83, z Ovsišťa 84. To že bus ide k "hornému vchodu" neznamená, že aj "spodný" vchod potrebuje svoju linku. Zamyslieť sa by bolo potrebné čo s opačným smerom, lebo ten je nedoriešený už roky...
Pri zastávke Sad sa nič neotočí, lebo žiaden bus (ani midi ani mikro) sa tam nedostane. Od Viedenskej cesty tam sú okrem zákazu vjazdu aj stĺpiky cez celú cestu
K tej eline do petržalky v Cestovných poriadkoch je a v planovacoch ciest nie je to ako u ko*****
Kedy to tam dajú????
? V tomto dpb nikto nerozmýšľa a že budú aj v plánovačoch ciest to nech si strčia!!!
A vie sa klbak vobec otocit nejako v areali Auparku ? Pri tej vezi napriklad ako sa toci 50 ? Bo podla mna nie . Aj to tam stacia len urcene spoje. Kazdy 2-3 spoj ale zase raz by stala 95 na rampe na most, raz z boku - jak u idiotov ?
Viem že to sem nepatrí, ale musím. Tak po kur... dopravu vie iba dopravný podnik BA. Zavedenie električky do Petržalky a prehodiť linky ako u ko... na dvoe, klobúk dole. Ten čo určuje trasy liniek by som mu dal Metál
DP zaviedol geni(t)alnu myslienku zobrazovania internych info na paneloch zobrazujucich aktualnu a nasledujuce zastavky. Kedykolvek som nanho pozrel, vzdy som videl oznam ze hladame vodicov, alevo nieco v zmysle co sa moze a nemoze v mhd . . . az na to, ze to bolo tak malymi pismenami ze z viac ako metra necitatelne . . . ak som cakal na zobrazenie zastavky, kludne som mohol prejst aj 2-3 zastavky aby som si uvedomil ze to ide inym smerom a nasledujuca je uz pre mna nevyhovujuca . . . hlavne ze viem ze hladaju vodicov ked hladaju, tak nech to daju na straty a nalezy
v DPMB zastal cas . . . do predvcerajska nezistili ze su prazdniny, a transparent na hl. stanici hlasil odchody podla pracovnych dni . . . . dnes som sa vo vozidle 212 dozvedel ze 212 ide od zimneho stadiona a 208 konci na cintorine Ruzinov . . . aj to nieco vypoveda o pracovnikoch DP
Minibus tam otočíš. 9.5ku to by chcelo vyskúšať. Iná vec je, že teraz je tam tuším zákaz vjazdu...
84 má zmyslel ako je teraz. Za zváženie by potom stálo presmerovanie napr. 95 do Auparku...
myslím, že ho neotočíš. To už je jednoduchšie po zriadení novej zastávky Farského pri elinách otočiť 84 namiesto na Jugmannovu doprava na nadjazd a niekde pri sade pri Auparku jej spraviť zastávku a potom do mesta cez Nový most
Myslíte si, že by malo zmysel po spustení električiek do Petržalky
- presmerovať linku 50 obojsmerne cez nábrežie a ukončiť ju pod Mostom SNP (zlepšenie obsluhy centra, napojenie na električky aj v opačnom smere a zahustenie spojenia medzi autobusovou stanicou a Mostom SNP).
Ako náhradu za dopravu do Auparku zaviesť novú linku obsluhovanú midibusmi na trase Aupark – Sad J. Kráľa (zastávka pri elinách, linka by zabezpečovala návoz ľudí z Auparku na linky 1 a 3).
Samozrejme teda iba pokiaľ je na tej ceste smerom k električkovej zastávke priestor na otočenie midibusu. Neviem totiž ako to tam teraz vyzerá a nerád by som trepal hlúposti...
Mike