Neboli to ani ludia s igelitkami. Boli to uplne bezni cestujuci. Mas ocividne zly prehlad o tom kto tymi vlakmi cestuje
S tym radenim suhlasim. Ale velkopriestor tam je neoblubeny vacsinou ludi a teda aj ked ten je narvaty tak to o niecom svedci. Erste klasse tam zial nie je - co tiez povazujem za chybu.
len technická k tým bezdomovcom: Väčšina z nich je latentný bezdomovec. Vedia, že keď budú enormne páchnuť, môžu byť vylúčení z prepravy. Spoločným znamením je igelitová taška, alebo viac tých tašiek. Jasné, tak sú nastavené pravidlá, tak majú právo na kapacitu... na nocľah...
Bdteer ako najneobľúbenejší vozeň súpravy - prečo asi? Lebo sa nedá drichmať ako v B-čku cez 4 miesta? Do nočákov typu Zemplín by som radil len velkopriestor (možno okrem erste klasse), samozrejme nie Bdteer, ale Bmpeer...
No a keďže je Zemplín plný už v Žiline, od Trenčína sa už nedalo cestovať, preto zaviedli Beckov a preto potom vymenili príchody do BA, aby tam neskapali ľudia v tom Zeplíne.
Zemplín má 11 vozňov + autovozeň, maximálne by mohli pridať ešte jeden vozeň, viac už nie (a možno ani to nie), alebo zaviesť nový vlak o 2:30 zo Žiliny (REX 730 Tematín) ? Proste je to raňajší vlak do BA a je plný. Aj bratislavské S-kové vlaky sú plné ráno, a napr. cez víkendy sa permanentne stojí pri dverách, občas sú také spoje...
Prepac ale to je nezmysel. Nie tak davno som tym isiel a nas vozen bol narvaty, pricom siroko daleko ziaden ocividny bezdomovec nebol. A to som sedel v cestujucimi najneoblubenejsom vozni tej supravy - Bdteer.
A aj keby to bolo tym, nie je to dovod na neriesenie problemu s nedostatocnou kapacitou pre platiacich cestujicich.
V sobotu,nedelu a vybrané dátumy ide Zemplín ako R1614 a od TN ide v polohe "kladivového" RR700, čiže na hlavnú stanicu má príchod 6:05 - teda 10min. po odchode R 601. Kde si vypočítal tých 15min.?
Ešte drobná poznámka. Ak má odchod vlak 5:55, neznamená to, že ďalší vlak má voľnú tú istú hranu 5:56.
A nova koncepcia znamena len viac vlakov? Lebo este nedavno boli informacie skor v tom duchu ze pojde primarne len o zrychlenie R 6xx (+ 7xx po ZA), ale so zachovanim sucasneho nedostatocneho rozsahu dopravy. Ak to uz neplati, budem len rad.
K novej koncepcii na trati 120 zrejme dôjde až po ukončení výluk PU-ZA. Hovori o tom aj projekt GVD 2020... K prestupu na S.Strelu - frekvencia HE-ZA nebude asi cestovať do Prahy cez Bratislavu. Ak ale predsa, je možnosť prestúpiť v X v TN na R700.
Košice sú kapitola sama o sebe. Tu niektorí ešte verili v akú takú MHD, tú hračkársku na baterky by som do toho nemiešal. Mimochodom pôvodne sa mala verejná doprava riadiť nejakou legislatívou. Nie zvykovým právom.
------
Čiže napr. na zastávke Novohradská mohli rovno napísať, odporúčajú vykláňať sa do cesty pomedzi stromy, alebo postaviť sa do buspruhu, aby im bolo ich službu umožnené využiť.
Ziadna bezna prax. Podla predpisu ziadna povinnost zdvihat ruku v Bratislave (a vacsine okolitych miest) neexistuje - postacuje byt v priestore zastavky.
810zssk
S tym radenim suhlasim. Ale velkopriestor tam je neoblubeny vacsinou ludi a teda aj ked ten je narvaty tak to o niecom svedci. Erste klasse tam zial nie je - co tiez povazujem za chybu.