V sobotu,nedelu a vybrané dátumy ide Zemplín ako R1614 a od TN ide v polohe "kladivového" RR700, čiže na hlavnú stanicu má príchod 6:05 - teda 10min. po odchode R 601. Kde si vypočítal tých 15min.?
Ešte drobná poznámka. Ak má odchod vlak 5:55, neznamená to, že ďalší vlak má voľnú tú istú hranu 5:56.
A nova koncepcia znamena len viac vlakov? Lebo este nedavno boli informacie skor v tom duchu ze pojde primarne len o zrychlenie R 6xx (+ 7xx po ZA), ale so zachovanim sucasneho nedostatocneho rozsahu dopravy. Ak to uz neplati, budem len rad.
K novej koncepcii na trati 120 zrejme dôjde až po ukončení výluk PU-ZA. Hovori o tom aj projekt GVD 2020... K prestupu na S.Strelu - frekvencia HE-ZA nebude asi cestovať do Prahy cez Bratislavu. Ak ale predsa, je možnosť prestúpiť v X v TN na R700.
Košice sú kapitola sama o sebe. Tu niektorí ešte verili v akú takú MHD, tú hračkársku na baterky by som do toho nemiešal. Mimochodom pôvodne sa mala verejná doprava riadiť nejakou legislatívou. Nie zvykovým právom.
------
Čiže napr. na zastávke Novohradská mohli rovno napísať, odporúčajú vykláňať sa do cesty pomedzi stromy, alebo postaviť sa do buspruhu, aby im bolo ich službu umožnené využiť.
Ziadna bezna prax. Podla predpisu ziadna povinnost zdvihat ruku v Bratislave (a vacsine okolitych miest) neexistuje - postacuje byt v priestore zastavky.
Zemplin vezie niekolko voznov na sedenie a prepravuje aj ludi zo stanic ako Zilina, kde naozaj nema najmensi zmysel si kupovat lozko. Takze dlhsia jazdna doba nevyhovuje. Navyse tymto dochadza k rozbitiu pripoja na Slovensku strelu.
Ide o idiotske riesenie toho ze Zemplin je dlhdobo preplneny (uz pred Trencinom) a MDVRR sa nema k tomu konecne objednat nejaky normalny rozsah dopravy na hlavnej dialkovej trati v state.
Zemplín je ubytovací vlak, takže dlhšia jazdná doba vyhovuje a prímestskí cestujúci skutočne nemajú takýmto vlakom cestovať. Hlavne keď tam majú ten Beckov ako plnohodnotnú náhradu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
dyspozytor
Ešte drobná poznámka. Ak má odchod vlak 5:55, neznamená to, že ďalší vlak má voľnú tú istú hranu 5:56.