Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: BigMac #215034:
Hlavne, že zlá, škaredá, psíkyzabíjajúca reťazovka nesmie byť!!! Tragédiu by som v tom nevidel, spomínam na časy, keď sa za 24 hodín priebežne vymenili zberače na polovici dennej výpravy, leob však bolo teplo, zima, pršalo, mrzlo. Ale akú vinu na tom nesie električka, to neviem. HP fakt nie je určený na odchod vozidla so strhnutým zberačom do vagónovne. A koľko zberačov by to malo mať?
Reply on: Mikimaus #215037:
A comu by to pomohlo? Aj tak ma ten baterkovy zdroj dojazd mozno tak kilometer. Odtahovat by sa muselo tak ci tak.
Reply on: BigMac #215034:
BA/DPB kvalitka.. ? ? ? ta elina nema nejake prepinadlo poruchove ktore by to osalilo a preplo??
Reply on: Peon #215033:
Meinfernbus/Flixbus nema ani jeden vlastny autobus. Zabezpecuju len organizaciu a na samotne vykony si najimaju subdodavatelov
Reply on: Ike #215026:
Nahodou, na letisku ma DPB taku velku a velmi nevkusnu tabulu s oznamami v roznych stadiach otrhanosti a roznych urovniach nezrozumitelnosti ? Niektore oznamy maju cca 5 jazykov (uroven prekladov radsej nechcem poznat) a 12 ClipArtov.
Ešte sa nejazdí do Petržalky, ale už tam stihla akási 75xx strhnúť zberač aj s vedením.
VRBUSTí argument: však bolo teplo, preto to padlo... Skutočne silný argument, kto by to povedal, že taký zlý trolejový drôt sa teplom rozťahuje... Tststst, no toto? A čo robili kompenzátory sa asi nedozvieme.
Vo výsledku o jednu obojsmernú tramvaj menej, stalo sa krátko po 17 h., do vozovne ten sersam samoser dotiahli niekedy pred 21 h., celkom slušný výsledok skúšobnej jazdy. Prepnúť na HP to samozrejme nešlo, pretože SchádeTRAM si skôr ako sa rozhodne ísť na baterky vypýta kontrolu zaklesnutia zberača, čo zas nešlo vzhľadom na jeho stav, rozumej vrabčie hniezdo...

Vitaj v Petržalke, milá jednozberačová napodobnenina električky!
Existujú niekde aj autobusy originál dopravcu Flixbus? Ak áno, kde najbližšie? Všimol som si, že Blaguss Slovakia na linke do Viedne má autobusy (Setra) namaľované na žlto-zeleno s nápisom Flixbus. Na predných dverách má napísané Blaguss Slovakia a ŠPZ [či ako sa to teraz volá] má slovenskú, konkrétne bratislavskú.

Na letisku Schwechat som videl vo farbách Flixbusu dopravcu Dr. Richard. Ten jazdí na akej trase? Totiž pri vyhľadaní spojenia na linke "Bratislava - Viedeň" to pri tej blagusáckej zobrazuje "Prevádzkuje FlixBus CEE GmbH". Cez www.flixbus.sk sa dá kúpiť lístok aj na Slovak Lines a tam to zobrazuje "Prevádzkuje Slovak Lines Express, a.s.". Vieme, že Slovak Lines má červené autobusy.

Zaujímavé, že web má rezervačný systém Flixubs v češtine aj v slovenčine, ale ďalšie možnosti komunikácie iba v angličtine a ďalších svetových jazykoch (cestovný lístok kúpený cez web, cez mobilnú aplikáciu aj kúpa cestovného lístka, dotazník spokojnosti po uskutočnenej ceste).

Nie je mi jasné ako to majú so službami zákazníkom (nepísal som tam). Totiž uvedenú majú aj emailovú adresu sluzby@flixbus.sk , ale telefónne číslo je nemecké. Na ich stránke na Facebooku vidím, že komunikujú v češtine. Kontaktný formulár na webe majú v slovenčine.
Reply on: S499.1023 #215030:
Presne. Inak programátor analytik ?
Reply on: Joyki #215029:
Ak už s nimi komunikoval, mohol im aj povedať, že si musia kúpiť lístky v automate a vysadiť ich na Ulici Pomýleného Komunistu.
Reply on: zavinacsk #215028:
Mystery shopping?
Reply on: Jajboli #215019:
Dnes sa turisti opýtali vodiča na Letisku už za jazdy, či si uňho môžu zakúpiť lístky, ten odpovedal dosť hlasno, že nie, nemá, a oni si sadli. Samozrejme na Karpatskej nastúpili revízori a oni argumentovali tým, že vodič nemal lístok, že sa uňho nedajú kúpiť. Akurát nechápem, prečo si mysleli, že v Bratislave je MHD zadarmo a oni nepotrebujú lístok a bez stresu sa vezú ďalej, popritom vidia, že ostatní si po nástupe lístky označujú... výsledok 200 €.
Reply on: S499.1023 #215025:
Super nápad!!! Iróniou je, že toto je jedna z vecí, ktorými sa živím, len mi nikdy nepadlo aplikovať to na revízorov. ? (snáď nečítajú toto fórum)
Reply on: Mike #215021:
Už teraz DPB chýba 150 vodičov. Je problém zohnať aj jazykovo nezdatných
Reply on: S499.1023 #215024:
Ono by vodiči nemuseli s cestujúcim interagovať vôbec, keby DPB dával vybrané stručné informácie v cudzom jazyku. Žiaľ, DPB sa v poslednej dobe neunúva dávať základné informácie ani v slovenčine.
Reply on: zavinacsk #215022:
Inkognito kontroly revízorov. Vrátane provokácií typu dohoda o vyriešení na mieste bez dokladu.
Reply on: Mike #215021:
Až budú vedieť nejaký svetový jazyk, nebudú šoférovať vozidlá MHD v Bratislave za súčasnú almužnu. Jediná šanca pre DPB sú šotouši typu Majo, d3ko, Beús, Ivan a potom tí opovrhovaní študenti VŠ.
Reply on: Mike #215021:
Nepochybujem ze par mladsich jedincov by sa na to neslo. Ale nikdysatonerobilo a uzjeneskoro. ?
Reply on: S499.1023 #215015:
Reakcia na #215014 a #215015. Vďaka za info.
Len otázkou zostáva, ako zdokumentovať popísané správanie SBSkára aktívne blokujúceho označovač. Nikto z busu nepôjde svedčiť, kamery nie sú v každom vozidle a ak sú, (neviem ako v DPB) záznam jednoducho neexistuje.
Nemôžem predsa do busu vždy nastupovať s lístkom označeným z iného busu. Čo keď toto bude prvý bus, do ktorého v daný deň nastúpim? PCL nemám, lebo sa mi finančne neoplatí, a SMS lístky nie sú vždy najlepším riešením.
Reply on: Petto #215020:
Tak požiadavka, aby vedeli vodiči MHD v hlavnom meste štátu predsedajúceho EU nejaký cudzí svetový jazyk (AJ alebo NJ), nie je až tak od veci. Ale určite sa nedá povedať, že iba v okolí "turistických lokalít", lebo to už potom sa bavíme o vodičoch liniek premávajúcich pri autobusovej stanici, hlavnej stanici, v okolí širšieho centra, ŽST Petržalka...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.