Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Nuro #214819:
Podľa príspevkov na FB DPB sa to stáva dosť často. Treba to oficiálnou cestou reklamovať... zo systému je možné zistiť, koľko bolo poslaných požiadaviek a koľko prišlo SMS lístkov.
Reply on: Petto #214815:
Na Obchodnej máš už dnes interval 2 min. v každom smere... netreba ho viac zahusťovať, radšej zvýšme kapacitu.
Ahoj, stalo sa niekomu, že na jednu SMS na číslo 1140, dostal naraz dva SMS lístky, každý s iným kódom? Mne včera, mám screeshot, predpokladám, že si ich obe zaplatím.
Reply on: Petto #214815:
No tak budu v sedle vozit vzduch (akoze podla mna by nevozili, ale budis). A co? Debata by mala byt o jedinom: mame dost ForCity, resp. TT v dobrom stave na pokrytie aj linky 8? Ak ano, potom nie je co riesit a nech su tam nasadzovane. Nemame tie vozy na to aby stali vo vozovni a umelo znizovat kapacitu, len aby sme naplnili sotopotrebu vypravit niekam K2S je blbost.

V sedle by sa aj tak malo ist po standarde "vsetci cestujuci mozu sediet".
Reply on: x8x@post.sk #214792:
A tú hranicu medzi úzkostlivým nedodržiavaním a ignorovaním stanovíš ty? Ja si ju v neukojenej ochcávke stanovím tiež podľa seba, OK?
Reply on: Valec #214814:
Presne tak, a nie je to len ráno ako sa píše nad príspevkom ale aj poobede a večer smer Ružinov je čistá katastrofa, keď na L9 príde K2S. Plus víkend by aspoň jedna linka mala byť obsadená 29/30T
Reply on: Valec #214814:
Dobre, to je rano a aj to len Ruzinov max po Blumental a co zbytok dna , trasy ? Supravy budu vozit na L8 vzduch na NLS hocakou otockou . Skor dat na L8 K2S celodenne a nech rano vypomahaju vlozene spoje na L8 ako cely den supravy / 29T. Isty cas uz to tak fungovalo za ery 8 9 14 kedy boli vlozene 9tky.
Reply on: Petto #214811:
K2S nemajú čo robiť v špičkách v premávke (okrem liniek 2 a možno 6/7). Prídi sa niekedy ráno previesť z Ružinova v nejakej K2Ske a je jedno či na L8 alebo 9.
Reply on: ufo #214810:
Teoreticky... Ak náhodou nemešká.
Reply on: Max #214809:
Moze byt
Reply on: ufo #214810:
Tej L8 na NLS pevne verim odzvoni so supravami/29T a budu K2S. A K2S nemaju co robit na L9 !!! okrem vikendov.
A ten 1linkovy variant si predstavujes teda ako ? Spicka 4minuty a sedlo 6 ?
Reply on: Petto #214807:
No skús v nejakom IDS na západ od SK povedať, že je jedno, či idú dva spoje na radiále za sebou alebo v preklade, hneď by ti znížili o polovicu dotáciu.
Tak ako má KV v špičke teraz 2 min a mimo špičky 2,66, môže mať aj Ružinov alebo Rača v špičke 4 min a mimo špičky 6 min. Vzduch netreba voziť.
Jasný dôkaz je napr. L9 do Ružinova mimo špičky K2, krorá ide 5 min po L8. A na L8 29T a ide 3 min po L9 s K2.? ? ?
Reply on: Petto #214808:
Bolo by fajn, keby potom potiahli 78 až pod Most SNP - kvôli možnostiam prestupu.
Reply on: ufo #214806:
Jak ze nie je prestupny uzol Safko .... Ved abus 95tku sme nahradili 1+3 , prestupy medzi 4,6 a 1,3 sa obnovia urcite o tom nepochybujem vo vztahu KV vs. Petrzalka alebo Petrzalka vs. Vajnorska . Skoda ze tam nezachovali aj abus otocku pre L78
Reply on: ufo #214804:
Tak este rano chodia akotak obe obsadene, ale po rannej spicke by sa dala kludne skratit jedna z nich len do Karlovky . Primarne sak obe dubravske elektricky beru ludi do centra/z centra do uplne inych lokalit, takze je jedno ci idu za sebou alebo v dokonalom preklade. To ze chodia prazdne v spicke nie je problem ze 4,5 idu za sebou ale v ich trasach a otrasnej priemernej rychlosti.
A aj keby bol 1variankovy variant tak v Dubravke je elektricka kazde 4minuty na velky p*d a stale by si mal tie iste akokeby vzkm uplatnene v Dubravke.
1 linkovy variant by navyse potreboval dalsie vzkm kedze KV s 2 linkami ( tunel/ nabrezie) by mala celodenne frekvenciu spojov kazde 2 minuty a dnes je tam 2,66 min priemer.
Reply on: zakaznik #214805:
A kam sa nevieš dostať s MHD? Prestúpiť sa nedá? Tak si spoj v tomto chaotickom linkovaní 6 so 7 a budeš mať priamy spoj od mosta SNP na Obchodnú. Šafko už nie je prestupný uzol, nemusí sa 6 točiť naspäť do KV. V 1- linkovom variante si môžeš spraviť zástavku pre 31,39 rovno pri moste SNP.
Reply on: ufo #214801:
Konkretne s tou Einsteinovou mas pravdu. Ale zbytok neriesis.

Zober si mapu a nakresli si kruznice spolomerom 500m co je najvacsia doporucena pesia dochadzkova vzdialenost. Od Safka ju budes mat max. po L. Stura.
Reply on: Petto #214803:
Keď nie sú nutné preklady Dúbravke, načo sa tam vozia dve súpravy za sebou z mesta aj do mesta? Len tak, lebo zase nie je čo s peniazmi?
Reply on: ufo #214797:
Aky je rozdiel v tom ci ide z Jesenskeho 4+6 v takte 4 minuty alebo napr L4 v takte 4minuty ? Preklady v Dubravke nie su nutne to uzna asi kazdy.
Reply on: zakaznik #214799:
Ono aj z pohladu Noveho mosta by som za optimalne povazoval keby sa L8 tocila tak ako aktualne L1, teda okruhom Obchodna - tunel - nabrezie - Jesenskeho - Namestie SNP - Obchodna.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.