Jak ze nie je prestupny uzol Safko .... Ved abus 95tku sme nahradili 1+3 , prestupy medzi 4,6 a 1,3 sa obnovia urcite o tom nepochybujem vo vztahu KV vs. Petrzalka alebo Petrzalka vs. Vajnorska . Skoda ze tam nezachovali aj abus otocku pre L78
Tak este rano chodia akotak obe obsadene, ale po rannej spicke by sa dala kludne skratit jedna z nich len do Karlovky . Primarne sak obe dubravske elektricky beru ludi do centra/z centra do uplne inych lokalit, takze je jedno ci idu za sebou alebo v dokonalom preklade. To ze chodia prazdne v spicke nie je problem ze 4,5 idu za sebou ale v ich trasach a otrasnej priemernej rychlosti.
A aj keby bol 1variankovy variant tak v Dubravke je elektricka kazde 4minuty na velky p*d a stale by si mal tie iste akokeby vzkm uplatnene v Dubravke.
1 linkovy variant by navyse potreboval dalsie vzkm kedze KV s 2 linkami ( tunel/ nabrezie) by mala celodenne frekvenciu spojov kazde 2 minuty a dnes je tam 2,66 min priemer.
A kam sa nevieš dostať s MHD? Prestúpiť sa nedá? Tak si spoj v tomto chaotickom linkovaní 6 so 7 a budeš mať priamy spoj od mosta SNP na Obchodnú. Šafko už nie je prestupný uzol, nemusí sa 6 točiť naspäť do KV. V 1- linkovom variante si môžeš spraviť zástavku pre 31,39 rovno pri moste SNP.
Ono aj z pohladu Noveho mosta by som za optimalne povazoval keby sa L8 tocila tak ako aktualne L1, teda okruhom Obchodna - tunel - nabrezie - Jesenskeho - Namestie SNP - Obchodna.
Terminál medzimestskej dopravy pod mostom SNP?? ? ? Všade, kde zastaví nejaký dopravca, je teraz terminál? A čo teda prestup z Blagussu alebo RJ na L80 na Einsteinovej??? Myslím, že je to podstatne rýchlejšie a na jednej hrane na Einsteinovej, ako sa točiť pod SNP a šlapať na L8 na Lajoš Štúr tér a odtiaľ ísť na Obchodnú.
Bývam v KV a stačila by jedna zastávka napr. zatiaľ Jesenského, odkiaľ by šlo niečo častejšie a pravidelne a nie tento nezmysel, kde ide niečo z Jesenského, niečo zo SNP a nepravidelne s tými super prekladmi typu DPB.
2linkový variant nie je to, že idú dve linky naraz (4,5 Dúbravka), alebo bez možnosti prestupu (môžem na niečo prestúpiť, keď chcem ísť z KV na Obchodnú, alebo je jediná možnosť ísť len s linkou 5 ???), čo má v súčasnosti Bratislava. To, čo je teraz v BA, nie je žiadny 2linkový variant, ale len nejaký variant, ktorý tu vznikol znížením počtu liniek na hl.st. - bez prestupov, bez pravidelných odchodov z radiál, s rôznou kapacitou vozidiel pri rovnakom intervale atď...čiže toto celé tu len dokazuje, že 2 linkový variant v BA ani nemôže fungovať.
Sak jasne - ty to nevyuzivas tak zrusme to. Ale prid to povedat ludom co chodia denne z NamSNP smer KV s L9. A tam ta nahradna zastavka nie je nikde zatial. Manderlak je stale v nedohladne. Bratislave stale vyhovuje viac 2linkovy variant ako 1linkovy.
Máš možnosť znížiť počet liniek, naraz idúcich spojov podľa cp, jalových zachádzok. Ale keďže žiješ v presvedčení, že na 99% sa to nedá zlepšiť, ži si v tom.
Bez zmeny linkovania by sa dalo aspoň prehodiť 8 a 9, aby sa znížili km, len čo by potom robili tie davy ľudí, čo cestujú z Kapucínskej na Kamenné, že.
Obratisko PKO? Molecova, KV?? ? ? A pridať aspoň 10 liniek.
Uzkostlive nedodrziavanie a ignorovanie nieje to iste, nemyslim ze ten vodic autobusu niekoho vytlacil do "skarpy". Samozrejme ak by sposobil nehodu urcite by som ho tu neobhajoval.
No pri tej vystavbe a pocte ludi co idu na chatamovi rano do prace pochybujem ze by sla prazdna . A to este nestoji riverpark a PKO2. A na Lafranconi je tiez niekedy rano umenie dostat sa do elektricky studakom z Mlynskej. Samozrejme cez vikendy by to bolo o hodne horsie/slabsie.
zakaznik