Tej L8 na NLS pevne verim odzvoni so supravami/29T a budu K2S. A K2S nemaju co robit na L9 !!! okrem vikendov.
A ten 1linkovy variant si predstavujes teda ako ? Spicka 4minuty a sedlo 6 ?
No skús v nejakom IDS na západ od SK povedať, že je jedno, či idú dva spoje na radiále za sebou alebo v preklade, hneď by ti znížili o polovicu dotáciu.
Tak ako má KV v špičke teraz 2 min a mimo špičky 2,66, môže mať aj Ružinov alebo Rača v špičke 4 min a mimo špičky 6 min. Vzduch netreba voziť.
Jasný dôkaz je napr. L9 do Ružinova mimo špičky K2, krorá ide 5 min po L8. A na L8 29T a ide 3 min po L9 s K2.? ? ?
Jak ze nie je prestupny uzol Safko .... Ved abus 95tku sme nahradili 1+3 , prestupy medzi 4,6 a 1,3 sa obnovia urcite o tom nepochybujem vo vztahu KV vs. Petrzalka alebo Petrzalka vs. Vajnorska . Skoda ze tam nezachovali aj abus otocku pre L78
Tak este rano chodia akotak obe obsadene, ale po rannej spicke by sa dala kludne skratit jedna z nich len do Karlovky . Primarne sak obe dubravske elektricky beru ludi do centra/z centra do uplne inych lokalit, takze je jedno ci idu za sebou alebo v dokonalom preklade. To ze chodia prazdne v spicke nie je problem ze 4,5 idu za sebou ale v ich trasach a otrasnej priemernej rychlosti.
A aj keby bol 1variankovy variant tak v Dubravke je elektricka kazde 4minuty na velky p*d a stale by si mal tie iste akokeby vzkm uplatnene v Dubravke.
1 linkovy variant by navyse potreboval dalsie vzkm kedze KV s 2 linkami ( tunel/ nabrezie) by mala celodenne frekvenciu spojov kazde 2 minuty a dnes je tam 2,66 min priemer.
A kam sa nevieš dostať s MHD? Prestúpiť sa nedá? Tak si spoj v tomto chaotickom linkovaní 6 so 7 a budeš mať priamy spoj od mosta SNP na Obchodnú. Šafko už nie je prestupný uzol, nemusí sa 6 točiť naspäť do KV. V 1- linkovom variante si môžeš spraviť zástavku pre 31,39 rovno pri moste SNP.
Ono aj z pohladu Noveho mosta by som za optimalne povazoval keby sa L8 tocila tak ako aktualne L1, teda okruhom Obchodna - tunel - nabrezie - Jesenskeho - Namestie SNP - Obchodna.
Terminál medzimestskej dopravy pod mostom SNP?? ? ? Všade, kde zastaví nejaký dopravca, je teraz terminál? A čo teda prestup z Blagussu alebo RJ na L80 na Einsteinovej??? Myslím, že je to podstatne rýchlejšie a na jednej hrane na Einsteinovej, ako sa točiť pod SNP a šlapať na L8 na Lajoš Štúr tér a odtiaľ ísť na Obchodnú.
Bývam v KV a stačila by jedna zastávka napr. zatiaľ Jesenského, odkiaľ by šlo niečo častejšie a pravidelne a nie tento nezmysel, kde ide niečo z Jesenského, niečo zo SNP a nepravidelne s tými super prekladmi typu DPB.
2linkový variant nie je to, že idú dve linky naraz (4,5 Dúbravka), alebo bez možnosti prestupu (môžem na niečo prestúpiť, keď chcem ísť z KV na Obchodnú, alebo je jediná možnosť ísť len s linkou 5 ???), čo má v súčasnosti Bratislava. To, čo je teraz v BA, nie je žiadny 2linkový variant, ale len nejaký variant, ktorý tu vznikol znížením počtu liniek na hl.st. - bez prestupov, bez pravidelných odchodov z radiál, s rôznou kapacitou vozidiel pri rovnakom intervale atď...čiže toto celé tu len dokazuje, že 2 linkový variant v BA ani nemôže fungovať.
Sak jasne - ty to nevyuzivas tak zrusme to. Ale prid to povedat ludom co chodia denne z NamSNP smer KV s L9. A tam ta nahradna zastavka nie je nikde zatial. Manderlak je stale v nedohladne. Bratislave stale vyhovuje viac 2linkovy variant ako 1linkovy.
Máš možnosť znížiť počet liniek, naraz idúcich spojov podľa cp, jalových zachádzok. Ale keďže žiješ v presvedčení, že na 99% sa to nedá zlepšiť, ži si v tom.
Bez zmeny linkovania by sa dalo aspoň prehodiť 8 a 9, aby sa znížili km, len čo by potom robili tie davy ľudí, čo cestujú z Kapucínskej na Kamenné, že.
Obratisko PKO? Molecova, KV?? ? ? A pridať aspoň 10 liniek.
Uzkostlive nedodrziavanie a ignorovanie nieje to iste, nemyslim ze ten vodic autobusu niekoho vytlacil do "skarpy". Samozrejme ak by sposobil nehodu urcite by som ho tu neobhajoval.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto