Počuj, a keby sa na tom Zátiší zrazil autobus, odbočujúci doľava z pravého jazdného pruhu, s autom, odbočujúcim doľava z ľavého jazdného pruhu, tiež by vodič autobusu nedostal pokutu?
Vodič má dodržovať predpisy, a má sa postaviť do tej kolóny tak, aby dodržal pravidlá. Keď sa časom zistí, že v tej kolóne stojí každý autobus 10 minút, tak možno sa mesto preberie, a spraví nejaké opatrenia, aby autobus mohol prejsť rýchlejšie. Ale snáď si teraz nebudú vodiči tvoriť pravidlá sami pre seba ako sa im zrovna chce.
Netvrdím, že je dobré, aby autobus stál v kolóne, ale rozhodne nie je riešením to, že narozdiel od ostatných si len tak poruší pravidlá.
A ak vodič MHD nikdy nedostane pokutu, ako je možné, že na Devínskej ceste ju jeden dostal pred dvoma týždňami? Konkrétne za rýchlosť. Takže asi máš staré informácie.
to by nemal,i ked neni jednoduche zabrzdit,ale oni uz vedia tie nabehy cervenych ako a kde aky semafor ma interval,ale prihodi sa a to len preto aby nemusel prudko brzdit
a co povies na to,ked si mhd nechava medzeru pred sebou a sup mu tam auto a on musi v poslednej chvili brzdit a polka autobusu mu popada,lebo debil sa ponahla,
raz ked pojdes autobusom,lebo mesto ma tendenciu auta z mesta vytlacit,tak si spomenies na toho vodica,ktory sa rychlo pretrikoval a nebudes tam stat jak sardinka v tom teple,tak budes vdacny za ten rychly presun
ved vodicovi,to moze byt jedno, on ma klimu v kabine,on to robi pre cestujucich ,ved on je plateny za to a ked mat nebude prestavku tak vola a bude tam stat hodinu a pol a nie tych svojich 25 min
ved to pochopte vsetci
a vodic MHD nikdy nedostane pokutu od PZ,tam takisto funguju nepisane pravidla ,pomahaju si navzajom a ani ta len nikdy nezastavia,to uz neviem co by sa muselo stat...
Profesionál je, ale porušuje predpisy. Čo to tu trepeš o závisti, to nie je závisť, ale snaha o poriadok. Na Bajkalskej za toto isté dávajú roky pokutu každému kto to spraví, tak prečo by sa to malo na Tomášikovej autobusom tolerovať?
ste tu vsetci len v teoretickej rovine ale prax 0 bodov,bus ma vzdy akesi moralne a hlavne nepisane pravo byt pusteny i ked pravidla platia pre vsetkych rovnako
uvedom si jednu vec,ze vdaka nemu niesu zapchy a urcite by sa zaradil aj skor,keby ho niekto normalny pustil alebo mu to aspon umoznil,si vezmi rozmery autobusu plus jeho rozbiehanie,ake to ma on tazke
vsade v europe to tak bezi,dokonca auta spomaluju ,ked len autobus stoji na zastavke a ani blinker nemusi vyhodit a uz stoja vsetci,len tu sme zaostali
Preco by si to "ten tupec" nemohol dovolit? Pre bus a auto tam platia rovnake pravidla, ak si to moze dovolit bus, tak aj auto. Len ten vodic auta v sebe ocividne ma aspon elementarnu slusnost.
Toto sa napr. na linke 64 (ale aj iných v tomto smere) pravidelne opakuje na zastávke Trnavské mýto, Račianske mýto, Karpatská, SAV s tým, že vozidlo MHD dosť často nestihne zelený signál. Jazdný čas sa tak predlžuje enormne.
Ja si pamätám typickú situáciu na Račku smer Trnavské. 39 keď zavrie dvere a dá smerovku doľava, tak tesne predtým (ako to vychádzalo podľa cyklov), dostal zelenú priamy smer po Šancovej (od nám F. Liszta k Trnku) a bolo x situácií, kedy prešla celá kolóna vozidiel súvisle a nikto ten bus nepustil, cca 30 sekúnd tam stál ako tvrdé Y. (Ale obdobné problémy som registroval všade tam, kde je zastávka MHD tesne za križovatkou a pokiaľ má zelenú priamy smer tak autobus môže blikať doľava koľko chce, tá šanca že ho niekto pustí zo súvisleho radu áut bola relatívne malá...).
Na Racku MHD nepusti nikto z toho dovodu, ze priemerny vodic vidi len do 20 metrov pred seba, takze nestihne zabrzdit. (A tiez, ze DPB upustil od informacnych nalepiek na zadnom cele.)
Ale na spominanej krizovatke nie je ziadny rozdiel v rychlosti, tam je to ine.
nikomu sa nic kratit nebude,skratka si to nemozu dovolit,pri takom stave ,aky dopravny podnik ma,chyba tam asi 80 vodicov a tento problem bude stale,pokial platy nepojdu aspon na 1300-1500 eur,denne je nevypravenych x liniek,co ludia samozrejme nevedia,kedze su 5-6 min intervaly na niektorych spojov
ten vodic je absolutny profesional a ten tupec co ho natacal,len mu zavidel,ze on si to nemoze dovolit,lenze neuvedomil si ,ze on naraz vezie aj 50 cestujicich a nesposobuje tak este vacsie zapchy
denne je takychto situacii neskutocne vela a vsetci si zapamatajte,ze keby nebolo MHD tak su zapchy neskutocne
Potom som nikto, lebo na tom Racku busy bezne pustam. Nemam pocit ze by tam bolo nieco co by ma zvadzalo ignorovat prednost v jazde autobusu, proste je to bezny vyjazd zo zastavky.
Samozrejme, znacka neplati skor ako je umiestnena, ja som nehovoril ze je pravny problem ak sa zaradi az tesne PRED krizovatkou. Ide tu ale o pouzitie zdraveho rozumu a empatie - ak vsetci pojdeme az po krizovatku a tam sa zacneme radit, tak nam za chvilu skolabuje doprava. Ak ma vodic niekde zastavku, tak ma objektivny dovod zaradit sa neskor, to je pochopitelne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023