hmm to mi pripomina situaciu na konci leta na nam. SNP, kde toto auto: http://www.pieskovisko.sk/fotky/2003/27/dpb03.jpg (SPZ: BA 717HO) zablokovalo elektrickovu trat, obnovenie premavky nastalo az po tom, co sme sa tam zjavili taka skupinka ludi a mile auto sme nadvihli a hodili blizsie ku chodniku... doprava bola zablokovana (odhadom podla poztu vozidiel a hustoty premavky) asi 40 minut a po odblokovani trate odtial ako prvi zduchli chlpati, ani sa neunuvali dat tomu dementovi pokutu a/alebo papucu.
my sme boli v spanielsku a isli sme mhd a zrazu bus zastavil a pred nami nemotorne zaparkovane auto -> bus nemohol prejst... vodic zacal trubit. styria chlapici dosli za soferom, nieco mu povedali, on otvoril dvere, chlapici vystupili, CHYTILI auto kazdy pri jednom kolese a preniesli ho nabok, nastupili a isli sme dalej
Vodic predbiehal osobne auto za trolejbusom a dostal HODINY!!!????
mi povedzte ako moze niekto pri predbiehani v normalnej premavke dostat hodiny a hentak narazit do trolejbusu???
Takemu to cloveku doprajem nech je sam v aute, zazije poriadnu nehodu, kde si poriadne ublizi, a potom nech cely zivot trpi, a rozmysla nad svojov dementnostou...
Policajti by mali merat na zabom majeri v zahradkarskej oblasti... cesta pred zahradkami, a nejaki *****i tam letia 140kmh... som planoval ze si tam trocha zajazdim, ale ani by ma nehlo...
som si vedomi hodnoty svojho zivota...
btw. pod mojim domom je dost nebezpecna krizovatka, kde chybaju dopravne znacky (mozem popisat). Kam sa mam obratit??
Spectre: Vo Viedni majú aj eliny rôzne označovanie. Napríklad je aj elinová linka 1, 6, 31 ale aj J resp. D. Takisto tam funguje oblastné číslovanie. Len by človek musel mať klúč ako ho pochopiť, lebo neviem čo je čo a ten klúč nie je nikde uvedený. Avšak keď si pozreš mapu tak pekne vidíš, že linky s označením napríklad 2 na začiatku (2X) chodia na Leopolddau, Kagran a Donalufeld. Avšak negunguje tam taká vec že napr. ak je číslo 23 tak by mal jazdiť medzi istými dvoma časťami. Vieš, že ak nastúpiš do 23 tak sa ocitneš raz v istej mestskej časti. Takisto ako u nás drvivá väčšina liniek prechádza cez stred mesta, tekže vieš na o nasadnúť. Využívajú však aj číselno-písmenový systém, naríklad 84A, čo im kombinácie dosť zjednodušuje.
No dúfam, že sa to bude v praxi aplikovať. Avšak potom čo som minule videl tak som si itý, že áno. Jedno autíčko stálo s predným kolesom na prechode. Odťahový voz išiel okolo a i to všimli. Zapol majáky, pristavil voz, vyšli traja páni z toho jeden mestský policajt. MP to fotil a oni pripravovali. Za menej ako 5minút už aj išli preč s vozom na korbe
Andy: Vážna nehoda?! No tak mu treba hajzlovi, keď sa nevie správať na ceste. Dúfam, že mu zobrali vodičák. Trolu sa zrejme nič viditeľné nestalo, alebo?
S499.1023: Jednoducho prečíslovanie trolov a tým zrušenie 200 by nebolo plusom. A ver tomu, že ľudia vnímajú rozdiel bus a tbus a na ich číselné odlíšenie si proste už zvykli. Áno vlkovi je jedno v čom sa vezie, ale tiež mu je jedno aké číslo to má. Či to bude 201 alebo C alebo 73.
S tramvajou je to rovnako. Vlcakovi je jedno, ci ide voz na naftu, alebo na prud... potom je mu rovnako jedno, ze ma tramvaj kolajnice miesto asfaltu. Jednoducho, ked system tak system ozajstny. U nas nic take nie je. Keby si chcel mat system cislovania liniek, nevyhol by si sa aj precislovaniu tramvaji.
Poslanci v novele zákona o premávke na pozemných komunikáciách presadili aj ďalšiu zmenu: od budúceho roka bude možne odtiahnuť aj odparkované motorové vozidlo, ktoré nie je prekážkou len pre iné autá, ale aj pre chodcov. Túto novinku do zákona presadi poslanec KDH Pavol Minárik.
Podla mna to iste vyhody ma -- napriklad ked cakam na 2xx, cakam na trolejbus a okoloiduce autobusy ma nezaujimaju. Ver tomu, ze ludia by nadavali, keby sa to preznacilo, lebo by nevedeli, ci maju ist na trolejbus alebo na autobus. Ja sam v tejto otazke nemam celkom jasno.
Este jeden argument pre odlisenie trakcie je ten, aby cestujuci vedel, ktore linky moze pouzit ak je nejaka mimoriadna situacia a trolejbusy nechodia. Keby to bolo vsetko oznacene v kope, tak by nevedeli, ze s ktorou linkou maju pocitat.
Aké vyznať v rozdielnych trakciách? Prečo? Čo znamená pre CESTUJÚCEHO rozdielna trakcia? To je úchylný fandovský prístup. Vlkovi by malo byť jedno, či trombelus alebo antabus.
Tramvaj do toho nemiešajte, tá má iné vlastnosti, kapacitu, plní iné úlohy atď.
I.
COLOR