Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #214635:
nikomu sa nic kratit nebude,skratka si to nemozu dovolit,pri takom stave ,aky dopravny podnik ma,chyba tam asi 80 vodicov a tento problem bude stale,pokial platy nepojdu aspon na 1300-1500 eur,denne je nevypravenych x liniek,co ludia samozrejme nevedia,kedze su 5-6 min intervaly na niektorych spojov
ten vodic je absolutny profesional a ten tupec co ho natacal,len mu zavidel,ze on si to nemoze dovolit,lenze neuvedomil si ,ze on naraz vezie aj 50 cestujicich a nesposobuje tak este vacsie zapchy
denne je takychto situacii neskutocne vela a vsetci si zapamatajte,ze keby nebolo MHD tak su zapchy neskutocne
Reply on: Ike #214637:
Potom som nikto, lebo na tom Racku busy bezne pustam. Nemam pocit ze by tam bolo nieco co by ma zvadzalo ignorovat prednost v jazde autobusu, proste je to bezny vyjazd zo zastavky.
Reply on: Ike #214636:
Samozrejme, znacka neplati skor ako je umiestnena, ja som nehovoril ze je pravny problem ak sa zaradi az tesne PRED krizovatkou. Ide tu ale o pouzitie zdraveho rozumu a empatie - ak vsetci pojdeme az po krizovatku a tam sa zacneme radit, tak nam za chvilu skolabuje doprava. Ak ma vodic niekde zastavku, tak ma objektivny dovod zaradit sa neskor, to je pochopitelne.
Reply on: Technopol #214634:
Ano, to by bolo najvhodnejsie. Zial, sme v Bratislave 😕
Reply on: zakaznik #214621:
Sú miesta, kde jednoducho dá prednosť MHD každý (napr. zbiehanie vyhradeného jazdného pruhu do priebežného na Pražskej v smere na Sokolskú) a kde nikto (napr. výjazd zo zastávky Račianske mýto v smere na Franza Liszta)
Reply on: 810zssk #214633:
Podľa tejto logiky by ale potom mali vodiči L212 preventívne vynechávať zastávku Patrónka v smere na Kramáre.

Ja som bol tiež v tom, že C25 (ostatne, ako každá iná značka) platí od miesta osadenia. Prozaický dôvod: vždy existujú vodiči, ktorí situáciu nepoznajú. Toto, čo robí L50 robí pravidelne aj L204 na Patrónke v smere na Valašskú. Nie je to profesionálne, uvedomelý vodič v osobnom automobile však nemá problém povzniesť sa. Navyše nikde v zákone ani vyhláške nie je určené, v priebehu akej vzdialenosti sa má vodič MHD radiť do svojho jazdného pruhu za predpokladu, že to nie ten najviac vpravo.
Asi by sa patrilo pochváliť DPB za vhodný spôsob riešenia situácie vo vzťahu k vodičovi. Zistili, že je doteraz spoľahlivý, upozornia ho, že jeho konanie nie je správne, a až v prípade, že by sa to opakovalo, budú krátené prémie. Aj takéto drobnosti môžu pomôcť vylepšiť atraktivitu zamestnania v DPB.
Niekedy sa to tu spomínalo, riešenie v danom úseku by bolo jednoduché ak by L50 mohla ísť po električkovej trati od výjazdu od ZST NM až na zastávku Zátišie a za zastávkou by zliezla naspäť na cestu
Reply on: zakaznik #214628:
Pravidla si nevymyslam, ale ak viem ze budem potrebovat ist dolava a vidim ze lavy pruh je plny tak ak nie som idiot, zaradim sa do neho. Trochu empatie..
a vodic sa hlavne rychlo snazi dostat nie kvoli sebe ale kvoli cestujucim,ved on je v robote a nema sa kam ponahlat,on ked nebude mat dve kola prestavku,vola na dispecing a ho nechaju kolo stat,niektori este schavalne natahuju meskanie,ale to je individualne
komu tym prospejete
Reply on: Solider #214617:
Keby mala vhodné rozmery v tom oblúku tak by tam dva pruhy aj boli...
Pri Poluse su tie pruhy dosť natesno k zastávke a asi sa aj zrušia podla plánu reko Vajnorskej radiály.
Reply on: Mikimaus #214594:
dalsi tupec,co sa nevie bez mobilu ani vys...., ten vodic si prave zasluzi pochvalu,ako nadherne sa napojil, uvedomte si,ze ma za sebou mozno aj 50 cestujucich a keby ho nebolo tak zapchy su az po strkovec,lebo kazdy by sedel v aute
a v dopravnom podniku mu ani tuk nepovedia,lebo vodici hraju absolutne prim a za tych 900 eur co maju im to nikto robit nebude,taku zodpovednu pracu
a vzdy si uvedomte,keby nebolo mhd,tak zapchy su ovela vacsie
takze pre vodica velke +
Reply on: 810zssk #214614:
A čo má robiť vodič Busu by sa zaradil do ľavého pruhu aby nezablokoval pravý pri svojich rozmeroch.... rozmýšľaj trochu...
Niektorý sa zaradujú hneď za križovatkou od stanice. Pritom bloknú pravý pruh . Kolóna sa väčšinou tiahne už pred ňou.
Pravý pruh býva prázdnejší + zelená šípka ho vyprázdni pred spustením gulatej zelenej tak sa niektorý zaradujú na začiastku križovatky / nielen busy/.
Reply on: 810zssk #214627:
Vymyslas si vlastne dopravne pravidla. O co si lepsi nez ten vodic L50?

Solider spravne a lepsie nez ja poznamenal, ze rad pred krizovatkou zacina zaciatkom odbocovacieho pruhu (od znacky C25)
Reply on: zakaznik #214625:
Dovod moze byt taky ze vidi ze dalej sa zaradit nebude moct. Ak taka situacia nie je, samozrejme ze staci aby sa zaradil neskor 🙂
Reply on: Infinity #214622:
? ? ?
No iste... ? Ja co ma vsetci kritizuju ze si nechavam zbytocne velke medzery som vbehol tesne pred autobus. Este ze tam bol Infinity ktory telepaticky zistil kto to auto soferoval ?
Reply on: 810zssk #214618:
Nie je dôvod sa zaraďovať vľavo pri ŽST NM, lebo nasleduje križovatka, kde sú oba pruhy rovno. Takže je jedno v ktorom pruhu vodič pôjde.
Reply on: zakaznik #214623:
Bus pruh doplniť dodatkom vozidlám odbočujúcim v pravo jazda povolená.
Reply on: zakaznik #214621:
Low-cost riešením by mohlo byť v pravom pruhu zriadiť krátky bus pruh, po skončení ktorého by sa mohla 50 legálne zaradiť vľavo a prejsť na jeden cyklus.
Ale na také samozrejme nie je ani vôľa ani odvaha ani záujem.
Reply on: 810zssk #214614:
Na teba je už aj zbytočný akýkoľvek komentár....hráš sa tu na veľkého pána ...ty si bol hadam svedkom už všetkeho..o tom kto ohrozuje a obmedzuje by si mal pomlčať...minule si stou tvojou bordovou rakvou vybehol tesne pred autobusom.si sa chcel ukazat a nakoniec si stal na červenej. ...uplny h.....k.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.