Sú miesta, kde jednoducho dá prednosť MHD každý (napr. zbiehanie vyhradeného jazdného pruhu do priebežného na Pražskej v smere na Sokolskú) a kde nikto (napr. výjazd zo zastávky Račianske mýto v smere na Franza Liszta)
Podľa tejto logiky by ale potom mali vodiči L212 preventívne vynechávať zastávku Patrónka v smere na Kramáre.
Ja som bol tiež v tom, že C25 (ostatne, ako každá iná značka) platí od miesta osadenia. Prozaický dôvod: vždy existujú vodiči, ktorí situáciu nepoznajú. Toto, čo robí L50 robí pravidelne aj L204 na Patrónke v smere na Valašskú. Nie je to profesionálne, uvedomelý vodič v osobnom automobile však nemá problém povzniesť sa. Navyše nikde v zákone ani vyhláške nie je určené, v priebehu akej vzdialenosti sa má vodič MHD radiť do svojho jazdného pruhu za predpokladu, že to nie ten najviac vpravo.
Asi by sa patrilo pochváliť DPB za vhodný spôsob riešenia situácie vo vzťahu k vodičovi. Zistili, že je doteraz spoľahlivý, upozornia ho, že jeho konanie nie je správne, a až v prípade, že by sa to opakovalo, budú krátené prémie. Aj takéto drobnosti môžu pomôcť vylepšiť atraktivitu zamestnania v DPB.
Niekedy sa to tu spomínalo, riešenie v danom úseku by bolo jednoduché ak by L50 mohla ísť po električkovej trati od výjazdu od ZST NM až na zastávku Zátišie a za zastávkou by zliezla naspäť na cestu
Pravidla si nevymyslam, ale ak viem ze budem potrebovat ist dolava a vidim ze lavy pruh je plny tak ak nie som idiot, zaradim sa do neho. Trochu empatie..
a vodic sa hlavne rychlo snazi dostat nie kvoli sebe ale kvoli cestujucim,ved on je v robote a nema sa kam ponahlat,on ked nebude mat dve kola prestavku,vola na dispecing a ho nechaju kolo stat,niektori este schavalne natahuju meskanie,ale to je individualne
komu tym prospejete
Keby mala vhodné rozmery v tom oblúku tak by tam dva pruhy aj boli...
Pri Poluse su tie pruhy dosť natesno k zastávke a asi sa aj zrušia podla plánu reko Vajnorskej radiály.
dalsi tupec,co sa nevie bez mobilu ani vys...., ten vodic si prave zasluzi pochvalu,ako nadherne sa napojil, uvedomte si,ze ma za sebou mozno aj 50 cestujucich a keby ho nebolo tak zapchy su az po strkovec,lebo kazdy by sedel v aute
a v dopravnom podniku mu ani tuk nepovedia,lebo vodici hraju absolutne prim a za tych 900 eur co maju im to nikto robit nebude,taku zodpovednu pracu
a vzdy si uvedomte,keby nebolo mhd,tak zapchy su ovela vacsie
takze pre vodica velke +
A čo má robiť vodič Busu by sa zaradil do ľavého pruhu aby nezablokoval pravý pri svojich rozmeroch.... rozmýšľaj trochu...
Niektorý sa zaradujú hneď za križovatkou od stanice. Pritom bloknú pravý pruh . Kolóna sa väčšinou tiahne už pred ňou.
Pravý pruh býva prázdnejší + zelená šípka ho vyprázdni pred spustením gulatej zelenej tak sa niektorý zaradujú na začiastku križovatky / nielen busy/.
? ? ?
No iste... ? Ja co ma vsetci kritizuju ze si nechavam zbytocne velke medzery som vbehol tesne pred autobus. Este ze tam bol Infinity ktory telepaticky zistil kto to auto soferoval ?
Low-cost riešením by mohlo byť v pravom pruhu zriadiť krátky bus pruh, po skončení ktorého by sa mohla 50 legálne zaradiť vľavo a prejsť na jeden cyklus.
Ale na také samozrejme nie je ani vôľa ani odvaha ani záujem.
Na teba je už aj zbytočný akýkoľvek komentár....hráš sa tu na veľkého pána ...ty si bol hadam svedkom už všetkeho..o tom kto ohrozuje a obmedzuje by si mal pomlčať...minule si stou tvojou bordovou rakvou vybehol tesne pred autobusom.si sa chcel ukazat a nakoniec si stal na červenej. ...uplny h.....k.
Legislatívne okienko: Po odbočku k Lakeside môže ísť vodič L50 úplne legálne a legitímne v pravom pruhu, keďže cez tú križovatku sú oba pruhy rovno.
Koniec okienka.
Bolo by vhodnejšie, ak by sa vodič L50 následne zaradil do ľavého pruhu, tak aby prešiel na jeden/dva cykly. Čo samozrejme už nie je podľa pravidiel, keďže by sa mal zaradiť za posledného za odbočkou. Ale je to predsalen lepšie, ako vybrzdiť gumohlavistu v križovatke.
Rozprávka kolujúca medzi niektorými vodičmi o tom, že ho tam nikto nepustí je blbosť. Možno nie každý, ale realita je proste iná, než bájky o sprostých vodičoch IGK a udatných Beusákoch.
Konečným riešením je samozrejme pojazdná električková trať.
810zssk
http://www.zsr.sk/buxus/docs//cestporiadok/pdf/pdf2016/kcp12_06_2016/131.pdf