Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: J #21451:
"ze by bolo o jednu linku menej" - podla mna idealne by bolo keby sa vsetky linky konciace v meste s rovnakou kapacitou pospajali, pretoze by sa zvysilo pohodlie cestovania. Ked ides z bodu A do bodu C cez bod B, je pohodlnejsie ist rovno jednou linkou z A do C, ako ist z A do B, tam pockat priemerne 10 minut a ist do bodu C.
Reply on: J #21451:

Keby sa nieco stalo v KV, tak tu linku jednoducho otocis na Ludovita Stura a mas to ako doteraz.

A je nejaky logicky argument na to, aby sa tie linky precislovali? Podla mna je lepsie ked su odlisene, mne sa tak napriklad lahsie hlada v hlave prestup. Napriklad chcem ist z domu na Kramare. Tym, ze trolejbusy su 2xx, u mna chodia trolejbusy a aj na Kramare chodia trolejbusy, tak automaticky mozem zabudnut na autobusy, a uz len rozmyslam nad jednotlivymi 2xx. Inak by som musel mysliet aj na autobusy, ktore by boli zbytocne 🙂 Sice sa to zda blbost, ale je to pravda.
Andy: No preto, že by bolo o jednu linku menej. L12 do Ružinova nie je dobý nápad. Niečo sa stane v KV a nestojí len KV a Dúbravka, ale aj jedna linka Ružinovu. Pokiaľ nebude trať mimoúrovňovo križovaná tak určite nie, potom samozrejme áno.

Andy, Spectre, si: Presne tak nehajme si naše dvestovky. Ptarí to do Bratislavy a hotovo a nie je logiký argument prečo by sa to malo prečíslovať. Ľuďom je jedno či ide v 212 alebo napr. 62, a niečo také, že inde sa to tak robí neobstojí. To nie je životne dôležitá vec.

neo: A čo máš namysli pod pojmom expresná päťka. Vieš eliny sa nepredbehnú, takže keby vynechávala isté zastávky, tak by sa neskôr za niekym šuchtala.
No lenze vlcak pride za hrobustom ze kam ide a ten ho sice posle do chrrr ale medzi nadavkami stihne zamumlat "chrrr dojazd chrrr vozovna Hrobonova chrrr ten chrrr oznam!"
Reply on: J #21436:
15 nieeee, to som odporucal ako expresnu 5ku 🙂
Zdenko: mne to cez wap ukazalo len cast prvej vety. Pokial tam ide o zastavku v Sofii pri velkej Dzamii, fotka je na:
http://kamim.host.sk/fotkybg.htm v casti Sofia.
Zilinska tabula (mimo prevadzky) je na /fotkyine.htm
Reply on: si #21445:
Ano, eliny boli 1-9 a trofle 10-19. Avsak elektricka kolajova trakcia sa rozvijala pririchlo, ale cisla uz neboli (boli, ale tie museli nechat pre rozvoj troflov), a tak troflom dali 2 pred cislo. Preto boli v BA pred precislovanim len trofle radu 21x, az na 209 a 208 pretoze tie vznikli po predvojkovavani, a tak boli cisla 20x volne a preta sa nezavazali linky 220 🙂 potom vznikli linky 201 a 202, ako cintorinove...

Inak o cislach cintorinovych liniek by sa dalo diskutovat... pretoze 221 a 222 by mali byt duplikovane posilove linky pre 21 a 22. Citujem: Na mieste desiatky v novom znaceni liniek bude oblast, ktoru linkA prevazne obsluhuje. Ak sa pred cislo priradi cislovka 1 (respektive 2) jedna sa o posilovu linku danej linky...
Reply on: si #21445:
No pre mna to je odjakziva 🙂 Odjakziva = "minimalne od narodenia osoby, ktora to vyslovila" 🙂
Reply on: Andy #21439:
odjakziva sice nie (volakedy bolo tak, ze elektricky boli tusim 1 - 10, trolejbusy 11 - 19 alebo tak neak, potom sa k trolejbusovym linkam pridala 2ka na zaciatok, preto boli linky typu 211, 212, 213, 215 a pod.), ale voci precislovaniu trolejbusov mam zasadnu averziu 😃
Reply on: COLOR #21443:
Samozrejme, ze 201 nepride na konecnu. A logicky by to malo byt tym horsie nie? Ze by vlcaci dosli nadavat hrobustovi, ze kde to odbocil a pod, nie? Keby boli dojazdy 12ky adekvatne oznacene, tak by to nikomu nerobilo problemy. Predovsetkym by som ihned dal dole horny transparent s cislom, pretoze vlcak ti pozera len na to cislo a viacej ho nezaujima. Keby musel skumat, ze co to je za tramvaj, vsimol by si, ze tam svieti napis X Vozovna Jurajov Dvor /cez Safarikovo nam, Uplne jednoduche... 🙂
Lenze 201 uz nepride na konecnu pri dojazde zatial co 12 ano.
Reply on: Andy #21439:
Velmi dobre vravis. Precislovanie trombelusov by bola uplna sprostost. Navyse, ked uz unifikovane cislovanie, tak preco nie aj tramvaje? Jednoducho rozdielne trakcie by mali byt rozdielne oznacovane, aby sa v tom dalo vyznat.

Dojazdy na 201 funguju velmi dobre. Ale na 12ke to nejde... vies, "nikdy sa to tak nerobilo", "cestujuci by to nepochopili" atd....
Reply on: mhs #21431:
Vsak si pozri galeriu fotografii, ale rovno v katalogu vozidiel 1701 alebo 1702 a tam to mas.
A vobec, ked dojazdy s cestujucimi mozu fungovat plnohodnotne na linke 201, (kde s vyhadzovanim cestujucich nie su vacsie problemy!), preco to nemoze fungovat na 12ke?
Reply on: Vladimír #21430:
A preco je vrcholom, aby trolejbusy boli nap.r 200ky? U nas v Bratislave to tak je odjakziva, a nikto sa nestazuje. Navyse, ked chceli precislovat trolejbusy do autobusoveho systemu, tak vsetci protestovali...

Re #21436 J:
- Preco by mala 12 chodit na stanicu, ked pri terajsom intervale je tam 1ka prazdna?
- Som skor za obnovenie 12 do Ruzinova, ktora bola dost uzitocna..

Co sa tyka dojazdov, ja by som to riesil tak, ze na tych linkach, kde su vsetky vozidla vybavene digitalnymi transparentmi, by sa to prehodilo na "Vozovna XYZ" bez cisla a bolo by to vyznacene na CP. Na ostatnych linkach to iste, akurat by to na cestaku vyznacene nebolo. To je taky problem?
Heh, ze za par dni 🙂
dojazd sa da spravit velmi jednoducho, od poslednej zastavky povodnej linky (napr. 12 na Safku, alebo inac normalne na obratisku) by si hodil za predne sklo, resp. na transparent ze: DOJAZD - Jurajov Dvor alebo DOJAZD - Krasnany, z bokov a zo zadu by uplne vybral tabule a isiel najkratsou cestou do vozovne pricom by bral ludi.

Prvych par dni by sa ho asi pytali, ze pan vodic kam idete, alebo preco nemate tabule, ale keby boli vodici schopni slusne odpovedat+nejake info na zastavkach tak by tieto "konfliktne situacie" vymyzli do 2 tyzdnov.

A Bratislavcania si zili stastne az kym nepomreli...
mhs: L12 zrušiť, jej poradia presunúť na L1. A z Hlavnej stanice by bola nejaká linka Napr. L15, ktorá by bola vlastne dojazdy L1 do vozovne resp. by nebola označená nijak iba cielom- Vozovňa Jurajov dvor cez Trnavské mýto.
Reply on: Vladimír #21430:
Aj tebe?
Reply on: XYZ #21417:
Ved keby vozy brali cestujucich az po uplne poslednu zastavku pred vozovnou tak nie je ziaden problem. Na zastavke pri JD predsa nestoji tolko ludi aby tam musel vodic toko orodovat.
A aj 12 by mohla ist do JD a na Safku stale brat - len by na Vajanskeho zmenil spoj na 4 "Po Jurajov Dvor" a upozornil na to cestujicich.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.