Používali sa pevné závesy, takže trolej samotná bola omnoho menej napnutá. Akiste nebol na každej konečnej službukonajúci vrchár, ktorý by uvoľňoval a napínal trolej.
Igor, výška troleja a rozpätie prevesov neumožňujú "pretiahnuť" lýru bez jej poškodenia.
Schoerling má pojazdné obe stanovištia. Chýba nám už len jedno sklo reflektora od firmy Bosch, ktoré nevieme zohnať, zatiaľ nahradené sklom.
Obojsmerné vozidlá sú:
Ganz 104, ale asi to nepôjde, kvôli lýrovému zberaču.
BMEŽ 18, vlek SGP 135 a Schoerling.
Vozidlá BEÚS 31, 38 sú jednosmerné, neprichádzajú do úvahy.
Tak mi napadla otázka - máme v BA nejakú obojsmernú historickú električku + prívešák? Že by sa pri zahájení premávky cez Starý most predviedlo obiehanie prívešáku, ako kedysi fungovalo v Karlovej Vsi (to si už nepamätám, ale starší rozprávali). Alebo sú všetky dvojnápravové prevádzkyschopné eliny už len jednosmerné?
Hmm tak to naozaj Blaguss si označenie Flixbus nalepil na svoje vozy?
Tie spoje Slovak Lines majú tú tabuľku pravdepodobne preto, že aj na ne sa už dá kúpiť lístok cez www.flixbus.cz Okrem webu slovaklines.sk a eurolines.sk je to už 3. možnosť online nákupu, lebo aj na www.amsbus.sk sa dajú kúpiť, ale tam si treba e-ticket vytlačiť.
Miro