Asi, lebo v Prahe na jedinom pražskom triangli Zvonařka tiež žiadne zarážadlo nie je a keby chcel ísť vodič na večeru k Holanům aj s električkou, stačí mu z výstupnej zastávky zadať jazdu.
Oceňujem tie prehľadné mapky trasy, zakreslené v reálnej mape mesta. Bodaj by sa také začali konečne objavovať aj na oznámeniach o výlukách, keď už sme teda konečne aj v BA objavili, že to ide aj inak, než nijak/schémkou z MS Paint ?
?
Len neviem, ako je mozne, ze skolaudovali slepu (dvoj)kolaj bez toho zarazadla na konci, co asi v marci dorabali na v decembri dokoncenej tram trati v Petrzalke. Ci na 1435 to nie je bezpecnostny problem dat tam len dopravnu znacku, ale na 1000 je s tymto o 1/6 problemov viac?
Tie zalozakovo/odstavne kolaje este maju logiku, ale (trochu OT z BA) naco su v KE pri stanici dve slepe elektrickove kolaje (asi po slavnej vlanajsej rekonstrukcii), to vobec netusim...
Pre zápchy a prestupy z periférii to je veľakrát aj viac, ako 40 minút, nie to 30.
Ale aj v regióne by mohli zaviesť 20´ , či 35´ lístky, lebo viaceré spoje podľa CP Slovak Linesu pri 15 a 30 minútových trasách od istých významnejších dopravých uzlov majú chrono pre jeden spoj na 14, pre druhý na 17 min., alebo 28 vs. 33 min.
Alebo by mohli zjednotiť všetky CP ... ale myslím to by bolo asi ťažšie dosiahnuť, ako ďalšie takéto dezintegrácie tarify. ?
Do Slávičieho premávala linka 517, ktorú vzhľadom na popisované situácie DPB po krátkom čase zrušil (číslo 517 sa potom použilo pre inú linku). V neskoršom čase sa tam jednosmerne predĺžili spoje L518.
V porovnaní s 90-tymi rokmi je dnes situácia v nočných hodinách výrazne lepšia. Predtým boli bitky a napadnutia na dennom (nočnom) poriadku, pred víkendmi obzvlášť. Ako Petržalčan som radšej chodil z centra pešo a z tých pár krát, čo som šiel busom bol asi 90% nejaký problém. Našťastie mne sa vyhýbali.
Nočák do Kopčian nechodil nikdy, súčasná N80 je k im najbližšia.
Nie je toto nejaké zložité a neodradí to tých, ktorí to môžu využiť?
"preregistrácia existujúcej dopravnej karty na autobusovej stanici v Dunajskej Strede za cenu 0,90 €"
"Občan predmetných mestských častí ďalej musí podať žiadosť o refundáciu nákladov na Mestský úrad Dunajská Streda s uvedením bankového účtu žiadateľa v tvare IBAN. Vyúčtovanie nákladov sa vykoná štvrťročne spätne poukázaním finančných prostriedkov na bankový účet žiadateľa. Na realizáciu refundácie cestovného nie je potrebné predkladať cestovné lístky, výška refundácie bude určená z tzv. účtu dopravnej karty, ktorý dopravca predloží za dohodnuté obdobie Mestskému úradu."
Ja žiadnou nostalgiou za Vrakosami netrpím. Ani za Ikarusmi. Boli to vozidlá poplatné svojej dobe. SOR nepovažujem za vozidlo poplatné svojej dobe. To že sú aj horšie neznamená že SOR je dobrý. Pri troške snahy by to mohol byť normálny autobus, naozaj mu veľa nechýba.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho
Len neviem, ako je mozne, ze skolaudovali slepu (dvoj)kolaj bez toho zarazadla na konci, co asi v marci dorabali na v decembri dokoncenej tram trati v Petrzalke. Ci na 1435 to nie je bezpecnostny problem dat tam len dopravnu znacku, ale na 1000 je s tymto o 1/6 problemov viac?