Akurát, že medzi Svätým Jurom a Čiernou Vodou je Národná prírodná rezervácia. Tá regionálna vetva by slúžila Čiernej Vode a okolí, nie Pezinku. Napojiť na žst Vajnory, keďže aj električková trať by išla tadiaľ, cez.
Samozrejme, že sú to kecy, kým by to postavili, už celá Čierna Voda spolu s Triblavinou bude vystavaná s 20 a viac-tisícami obyvateľov (ak bude), a začnú sa ľudia sťahovať naspäť do mesta. To len aby sa predávali v nasledujúcich dvoch rokoch lepšie tamojšie pozemky. Ak by tam však naozaj priduli desiatkytisíc, čo je uletené, tak koľajová doprava by bola nutná.
Ja tipujem, že Chorvátsky Grob nenarastie nad 10tisíc, ani Triblavina... ani Stupava nemá železnicu a dochádza (13-15 tisíc). V kľude by sa ich dalo obslúžiť autobusmi, ako zvoz na koľajovú dopravu (či už S-vlak, alebo električka).
Tak ono cely ten projekt priamo suvisi s pripadnou dalsiou vystavbou na Ciernej vode. Existovali projekty, ktore keby sa zrealizovali, tak by Chorvatsky Grob bol hned po Bratislave druhym najvacsim mestom v BSK ? Samozrejme, v sucasnej situacii prilis realne nie su.
Napriek tomu ze projekt "grobskej elektricky" povazujem v tejto chvili za nerealisticky, povazujem za spravne ze pre danu oblast sa uvazuje aj s kolajovou dopravou, hoci o jej najvhodnejsej forme sa da polemizovat.
Veď vieš, že odjakživa to je tak, že nejakú dobu brigádnikov nechcú, a potom chvíľu zase chcú, a furt sa to opakuje. Posledných pár rokov ich neprijímali. Dôvodom bolo, že chceli kmeňovým vodičom umožniť viac nadčasov, aby si viac zarobili aj bez zvýšenia hodinovej mzdy.
"Dopravný podnik Bratislava neskôr dokáže študentom ponúknuť aj ďalší spôsob rekvalifikácie na vyššie druhy dopravy - autobusovú alebo trolejbusovú, prípadne ďalšie pracovné možnosti."
som nevedel že autobusy a trolejbusy sú "vyššie druhy dopravy" v porovnaní s podradnými "nosnými" električkami ?
Preto by som tam uvítal normálne štátom objednávané vlaky, nie mestom objednané električky, či VUCom objednané sporadické spoje (viď regiobus, či S 25), ak by teda dovtedy ostal takýto systém objednávania vlakov.
na tych 5 spojov za den, aj to kazdy neparny den, ktore by si BSK objednaval na tej elektrickovej trati, je to uplne jedno ? ak si teraz nevie region objednat a zaplatit kvalitnu dopravu, potom to bude ine?
To nie je o rozchode, ale o napojení na dlhú Vajnorskú radiálu namiesto napojenia na 10x rýchlejšiu ŽSR-trať. A samozrejme o počte zastávok, keďže by to bol princíp električky s viacerými zastávkami, alebo princíp vlaku s maximálne tromi zastávkami.
Divné, že v Petržalke chceli rýchlodráhu, tu zas idú rýchlu železničnú trať križovať pomalodráhou. Ako keby sa nedalo prestúpiť na električku pri žst Vajnory, ak tam bude radiála predĺžená. Bolo by na výber ísť (rýchlo) ďalej vlakom na Filiálku/Hl.st. a do centra, alebo (pomalšie) električkou po radiále.
Závisí to od uhla pohľadu - dizajn imitujúci komixy mne osobne pripomína krátku epizódu môjho detstva, kedy som na nich "fičal". Dnešné 15 - 16-ročné deti podľa mňa komixy už takmer vôbec nezaujímajú... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Joyki
Samozrejme, že sú to kecy, kým by to postavili, už celá Čierna Voda spolu s Triblavinou bude vystavaná s 20 a viac-tisícami obyvateľov (ak bude), a začnú sa ľudia sťahovať naspäť do mesta. To len aby sa predávali v nasledujúcich dvoch rokoch lepšie tamojšie pozemky. Ak by tam však naozaj priduli desiatkytisíc, čo je uletené, tak koľajová doprava by bola nutná.
Ja tipujem, že Chorvátsky Grob nenarastie nad 10tisíc, ani Triblavina... ani Stupava nemá železnicu a dochádza (13-15 tisíc). V kľude by sa ich dalo obslúžiť autobusmi, ako zvoz na koľajovú dopravu (či už S-vlak, alebo električka).