Ešte nenastal a bude nejaké obdobie, keď to ešte bude fungovať duálne (suburbanizácia ale už aj reurbanizácia). Samotné ukončenie suburbanizácie Bratislavy je ešte ďaleko, ale v nasl. max. 10 r. dosiahneme maximum, avšak ten útlm bude pomalší.
tomu snad neveris. Problem predsa nie je dialnica ale bratislavske ulice.
Tie nikto neriesi, auta budu dalej stat v rovnakych zapchach, akurat pridu k nim po dialnici.
... myslíš oficiálne prihlásených obyvateľov alebo započítavaš aj osoby s trvalým pobytom v metropolách typu Námestovo či Sabinov, ktoré tam žijú načierno a okrádajú obec na podielových daniach ?
Áno, v zahraničí už prešli fázou utlmovania suburbanizácie a postupným prechodom na urbanizáciu (napr. aj z dôvodu nepraktickosti, dochádzania, spotreby paliva, zelených vdôv a pod.). BA je ale špecifická a my nevieme, kedy to utlmovanie príde. Navyše, výstavba infraštruktúry (v obludnom rozmere, tak ako je uvedené v ÚPN BSK) saturačnú úroveň určite posunie veľmi ďaleko.
pocuvaj Igorko, oni su na teba asi nehnevani. Nech napises cokolvek, automaticky minusky ? ? ? ?
A stavim sa, ze este aj maju pocit, ze ti na tom zalezi. ?
Lenže Bratislavský kraj nie je celý funkčný región. A keď zoberieš potenciál, zo Záhoria Ti nikdy nebude dochádzať toľko osôb, ako z časti na východ od BA.
"Ja tipujem, že Chorvátsky Grob nenarastie nad 10tisíc"
Tie tvoje tipy... To aby už vyhlásili stavebnú uzáveru, keďže už teraz majú cez 7-tisíc a Monarská aleja II nie je zaplnená ešte ani z desatiny. A to niektorým ešte môžu aj nejaké deti pribudnúť.
To súhlasím, ale aj teraz keď je tam ráno 5 vlakov za hodinu (z PK) je to celkom solídna kapacita a tie vlaky majú ešte nejakú rezervu (hlavne tie začínajúce v PK..). Už keď teda trať nemá..
Koľajová doprava by si najskôr zaslúžila zmenu zabezpečovačky pre úsek Pezinok - Rača, kde už teraz toho viac v špičke nenakreslíš a zmenu súdružskej autority, ktorá prímestskej doprave okolo Bratislavy v cieľovom GVD uberá výkony a pridáva na všelijaké lokálky okolo Tisovca a podobne...ale zároveň požaduje novú stanicu fiók pre jeden vlak za hodinu...?
Akurát, že medzi Svätým Jurom a Čiernou Vodou je Národná prírodná rezervácia. Tá regionálna vetva by slúžila Čiernej Vode a okolí, nie Pezinku. Napojiť na žst Vajnory, keďže aj električková trať by išla tadiaľ, cez.
Samozrejme, že sú to kecy, kým by to postavili, už celá Čierna Voda spolu s Triblavinou bude vystavaná s 20 a viac-tisícami obyvateľov (ak bude), a začnú sa ľudia sťahovať naspäť do mesta. To len aby sa predávali v nasledujúcich dvoch rokoch lepšie tamojšie pozemky. Ak by tam však naozaj priduli desiatkytisíc, čo je uletené, tak koľajová doprava by bola nutná.
Ja tipujem, že Chorvátsky Grob nenarastie nad 10tisíc, ani Triblavina... ani Stupava nemá železnicu a dochádza (13-15 tisíc). V kľude by sa ich dalo obslúžiť autobusmi, ako zvoz na koľajovú dopravu (či už S-vlak, alebo električka).
Tak ono cely ten projekt priamo suvisi s pripadnou dalsiou vystavbou na Ciernej vode. Existovali projekty, ktore keby sa zrealizovali, tak by Chorvatsky Grob bol hned po Bratislave druhym najvacsim mestom v BSK ? Samozrejme, v sucasnej situacii prilis realne nie su.
Napriek tomu ze projekt "grobskej elektricky" povazujem v tejto chvili za nerealisticky, povazujem za spravne ze pre danu oblast sa uvazuje aj s kolajovou dopravou, hoci o jej najvhodnejsej forme sa da polemizovat.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023