Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #213891:
Na BSK sa asi minuli peniaze, tak sa rokuje o nezmysloch, alebo Frešo tuší, že dobačoval na BSK, tak je ochotný podpísať akýkoľvek nezmysel a nechať nejakú tú mínu svojmu nástupcovi.
Reply on: Mike #213897:
Klikni si na detail spojenia. Trasa rovnaka, jeden akurat nestoji na Piniovej a Raztocnej vo Vrakuni, ale prehuci tadial..
Reply on: Peon #213896:
Nejdú po rovnakej trase.
Rozumiem správne, že 15:45 h idú z ASMN dve vozidlá Slovak Lines po takmer rovnakej trase (s rovnakou konečnou zastávkou)? ? http://goo.gl/owGeCj To sa jeden z tých spojov fakt nedal o pár minút posunúť?
Reply on: Petto #213894:
Presne ako píšeš. Keď nevedia potiahnuť kilometer trate z Dúbravky na Bory a rovnako aj do už roky sľubovanej Devínskej Novej Vsi, tak toto je čisto kampaňová téma.
Ak by nejakou nepredvídateľnou náhodou niekedy došlo k predĺženiu trate z Dúbravky na Bory, ako by to šlo od obratiska Pri kríži? Vonkajšiu koľaj na opačnom konci prerušia a spravia stredom Saratovskej smer Agátová nový koridor? Najmä prejazd súčasným obratiskom si neviem predstaviť.
Reply on: MatejBA #213891:
Idu zupne volby, tak kampan pre "uja 0,26" z BSK sa zacina
Reply on: Palo1987 #213865:
Pôvodný plán na tento rok bol 12 autobusov 9,5m, 5 autobusov 12m a 30 autobusov kĺbových. Neskôr to bolo upravených na celkovo 40 autobusov, bez upresnenia. Takže to môže byť asi 10 autobusov 9,5m a 30 autobusov kĺbových. Malo by to byť asi tento rok. S 12m to bude asi tak, ako to napísal Mike.
Reply on: MatejBA #213891:
Rozumnejšie ako takéto hlúposti mi pride riešenie že sa vybuduje na konečnej elektriciek v Rači P+R a zrekonštruuje sa a zatraktívni Zst. Vinohrady, ako prestupny terminal + zvýšenie počtu regionálnych vlakov z Pezinská v pravidelnom takte + vybudovanie riadnych P+R na Zst. zastávkach na uvedené trase.
Reply on: Sharpay #213890:
Zaujimalo by ma ale, ako si predstavuju financovanie takej elektricky. DPB ma zabezpecovat dopravu v meste a uz teraz mnohym vadia linky L801 a L901 mimo mesto. Pochybujem, ze Bratislava bude dobrovolne dotovat elektricky do Pezinka, Grobu a inych dedin pri Bratislave (a uz duplom pochybujem, ze to budu financovat dediny ci BSK), pripadne zeby sa dane obce dobrovolne pripojili k Bratislave 😉
Mám takú otázku... Tuší niekto presné čísla koľko električiek, trolejbusov a autobusov DPB je momentálne vybavených systémom APC?

Po rýchlom rešerši zmlúv (dodatky som neskúmal) z 2013 - 2014 som sa dopátral k takýmto číslam:
- autobusy: 5x UW12 + 10x SU10 (?) + 25x NB18 (?) = 50 ks
- trolejbusy: 15x 30TrDG (?) + 35x 30Tr (?) + 70x 31Tr (?) = 120 ks
- električky: 30x 29T (?) + 30x 30T (?) = 60 ks

(?) - Pri zmluvách o nákupe vozidiel spomínaného typu som nenašiel konkrétnu informáciu o počte vozidiel vybavených APC - použité číslo predstavuje teda celkový objem nákupu zo zmluvy.
Reply on: roman2 #213887:
Ja to osobne nejak extra "neprenášam", väčšinou. Či už idem s osobným autom alebo s veľkým, predsa je to istý rozdiel, ktorý čovek pociťuje hneď ako si sadne za volant, a automaticky vie ako sa správať s daným vozom na ceste. Ako nehovorím, občas sa aj mne stane, že s veľkým vozom útočím na obrubníky zadnou nápravou, alebo že s osobákom sa akosi nezmestím do jazdného pruhu ? ale nebýva to zvykom.
Reply on: Ámos #213886:
Ja v robote jazdím väčšinou na Sprinteri (stredná verzia s nadstavbou) a veru aj mne sa koľkokrát stane, že sa prichytím ako skoro točím volantom (niekedy aj neskôr ako by sa malo čiže TIRák style) aj pneumatiky dostávajú zabrať.Napríklad keby som bol "kamioňák" tak chytil by som zrejme všetko naokolo a nie ešte aby som s návesom volakde nacúval ? a šoféri MHD páni poklona lebo to čo zvládate je skutočné majstrovstvo.Jazdiť v náročných mestských podmienkach s 12,15 a 18m vozidlom po uliciach,takže veľký rešpekt páni (ale aj dámy čo som si v poslednej dobe všimol) ? ono je to určite o zvyku,ale ja čo idem s civilným autom jak s tankom (po 12 hodinovej šichte s dodávkou),tak ako musia ísť BEÚSáci alebo kamionisti po robote? ?
Reply on: roman2 #213885:
Najdlhsie co som soferoval bol najdlhsi crafter, a to som na zaciatku chytil par obrubnikov.
Neviem si predstavit mat nieco dvakrat tak dlhe ? ale asi je vsetko o zvyku...
Reply on: Jadran #213882:
Mne napríklad k spokojnosti a pohodliu stačí dodávka do 3,5t s ktorou si nadbieham (aj napriek dobrému rajdu) jak keby som mal za sebou obrovský náves ? veľa ľudí si myslí,že to sa na figu šoféruje,ale nie vždy to tak musí byť,stačí si to vyskúšať aspoň na pár dní ?
Reply on: Jadran #213883:
Mal som pocit ze v Raci a vo Vajnoroch vzhladom na uzke ulicky bude problem len som uz par rokov nesiel 65kou dalej ako na Zlate piesky tak si presne nepamatam tu trasu.
Reply on: x8x@post.sk #213878:
Solarisy na 65 nemaju sancu.
S klbom je to este ako-tak zvladnutelne, lebo klb zalomis. 15m nezalomis. Kukni si na gugelmapach krizovatku medzi zastavkami Uhliska a Osloboditelska (nazvy ulic neviem - ostre odbocenie pri takej kaplnke). Potom spominana Radiova, obratisko Na pantoch, odbocka na Rustaveliho pred konecnou, atd.
Reply on: S499.1023 #213877:
Tvoj nazor mozem len zdielat. Ja beham s dvanastmetrom (sice nie autobusom), a neviem si predstavit mat este dalsie tri metre za ritou. Navyse s otacacou tretou napravou. No zrejme aj to je len otazkou zvyku.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.