75 aj keď sa za posledné roky stále vyprázdňuje, ale ešte bývajú niektoré plné aj kĺby
na 74 by sa tiež pár spojov našlo kde ide plný kĺb do Slovnaftu.
Ale keby sme pripustili, že 74 a 75 sú vhodné na 15m vozy, tak to tam môžu presunúť tieto solarisy, čo máme. Lebo v prevažnej väčšine u autobusov platí, že vozidlá ku koncu životnosti idú na delené služby - iba prac. dni. Veď už dnes zo solarisov chodí cez víkend von iba 6 vozov na 88 a jeden na 63 (a aj tam by mohol (mal?) byť kĺb..)
Na 75 neviem ci by sa otocili na Kadnarke, krizovatka Pekna cesta x Kadnarova plus zjazd z Bajkalskej na Ruzinovsku su otazne. Ale kapacitne by to asi naozaj stacilo...
Suhlasim. Tentorok mozno nie, no snad v dalsich rokoch aj v diesel verzii. Stastie ze SOLARISY este akotak jazdia,s nasimi 1217,1218 je radost cestovat. A na taku 32,88,196 idealne kapacitny voz ?
Z krátkych sa hovorí väčšinou o mini a midi busoch..Lebo 12m. sól tu máme relatívne dostatok a všetky sú v životnosti (aj keď na budúci rok dojazdia tedomy..). Ale minibusy sú už na tom veľmi biedne a z 9.5 m sorov tú jazdí ešte pár z roku 2002, ktoré tiež už prekročili svoju životnosť..
Ahojte, neviete niekto kedy sa má vyhlásiť ten nový tender na A-busy a v akých počtoch sa uvažuje s kĺbákmi a sól (poprípade aké dĺžky krátkych busov)?
Áno, je to ďalšia várka elektrických jednotiek OBB, konkrétne typ Desiro ML, vraj má byť do roku 2018 nakúpených 101 týchto jednotiek. Počet WC neviem, tento parameter ma v regionálnej doprave nikdy príliš nevzrušoval. ?
Dnes som v Hainburgu videl nízkopodlažný osobný vlak (myslím, že bežne tam také nejazdia). Nie som si istý či to bol Talent, minimálne sa podobal, ale náter mal iný ako Talenty OBB, ktoré jazdia v Burgenlande a vo Viedni. Sú tu znalci aj rakúskych vlakov? ?
A kde sa tam pise, ze dopyt nemoze byt uplatneny s pamatou pred zastavenim vozidla? Teda ak je to citacia vyhlášky.
Pise sa tam, ze dvere sa otvaraju po zastaveni vozidla a uvolnenie dava vodic, na zaklade uplatneneho dopytu. Ale nie ze dopyt moze byt stlaceny az po zastaveni vozidla.
Ked by som chcel byt Sestina, teda pardon, myslel som hnidopich, tak by som skor trval na tom, ze vodic nesmie uvolnit dopyt, az kym niektory z cestujucich nestlaci prislusne tlacidlo.
Mike