Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: x8x@post.sk #213870:
75 aj keď sa za posledné roky stále vyprázdňuje, ale ešte bývajú niektoré plné aj kĺby
na 74 by sa tiež pár spojov našlo kde ide plný kĺb do Slovnaftu.

Ale keby sme pripustili, že 74 a 75 sú vhodné na 15m vozy, tak to tam môžu presunúť tieto solarisy, čo máme. Lebo v prevažnej väčšine u autobusov platí, že vozidlá ku koncu životnosti idú na delené služby - iba prac. dni. Veď už dnes zo solarisov chodí cez víkend von iba 6 vozov na 88 a jeden na 63 (a aj tam by mohol (mal?) byť kĺb..)
Reply on: x8x@post.sk #213870:
Na 75 neviem ci by sa otocili na Kadnarke, krizovatka Pekna cesta x Kadnarova plus zjazd z Bajkalskej na Ruzinovsku su otazne. Ale kapacitne by to asi naozaj stacilo...
Reply on: Petto #213869:
Aj na taku 74, 75 by uplne stacili ?
Reply on: MatejBA #213868:
Suhlasim. Tentorok mozno nie, no snad v dalsich rokoch aj v diesel verzii. Stastie ze SOLARISY este akotak jazdia,s nasimi 1217,1218 je radost cestovat. A na taku 32,88,196 idealne kapacitny voz ?
Reply on: Mike #213866:
Skoda, ze sa asi nebudu kupovat aj 15 metrove - na L32 su akurat cez tyzden, 18 by boli uz aj zbytocne vela 🙂
Reply on: Mike #213866:
A celkový počet sa povráva okolo 40-50 kusov.
Reply on: Palo1987 #213865:
Z krátkych sa hovorí väčšinou o mini a midi busoch..Lebo 12m. sól tu máme relatívne dostatok a všetky sú v životnosti (aj keď na budúci rok dojazdia tedomy..). Ale minibusy sú už na tom veľmi biedne a z 9.5 m sorov tú jazdí ešte pár z roku 2002, ktoré tiež už prekročili svoju životnosť..
Ahojte, neviete niekto kedy sa má vyhlásiť ten nový tender na A-busy a v akých počtoch sa uvažuje s kĺbákmi a sól (poprípade aké dĺžky krátkych busov)?
Reply on: Peon #213861:
Áno, je to ďalšia várka elektrických jednotiek OBB, konkrétne typ Desiro ML, vraj má byť do roku 2018 nakúpených 101 týchto jednotiek. Počet WC neviem, tento parameter ma v regionálnej doprave nikdy príliš nevzrušoval. ?
Reply on: Andy #213860:
Ten som videl minule aj ja v Hainburgu. Myslím, že išiel na nejakom zrýchlenom špičkovom spoji z Viedne.
Reply on: Andy #213860:
Áno, bol. ? To je nástupca Talentu? Má tiež iba jedno WC?
Dnes som v Hainburgu videl nízkopodlažný osobný vlak (myslím, že bežne tam také nejazdia). Nie som si istý či to bol Talent, minimálne sa podobal, ale náter mal iný ako Talenty OBB, ktoré jazdia v Burgenlande a vo Viedni. Sú tu znalci aj rakúskych vlakov? ?
Reply on: S499.1023 #213853:
A kde sa tam pise, ze dopyt nemoze byt uplatneny s pamatou pred zastavenim vozidla? Teda ak je to citacia vyhlášky.
Pise sa tam, ze dvere sa otvaraju po zastaveni vozidla a uvolnenie dava vodic, na zaklade uplatneneho dopytu. Ale nie ze dopyt moze byt stlaceny az po zastaveni vozidla.

Ked by som chcel byt Sestina, teda pardon, myslel som hnidopich, tak by som skor trval na tom, ze vodic nesmie uvolnit dopyt, az kym niektory z cestujucich nestlaci prislusne tlacidlo.
Reply on: zlomok #213855:
Áno, správne, dodávateľom je Škoda Transportation.
Reply on: S499.1023 #213854:
Ano, ospravedlnujem sa.
Reply on: S499.1023 #213854:
DPB mal k tomu dokopať Škodovku, so SORom sa ani nemusí baviť. Škoda išla do toho obchodu s plným vedomým akého dodávateľa skriní to má. DPB v prípade trolejbusov nemusí riešiť nič so SORom, nech so všetkými vecami bombarduje Škodovku. Ona tie vozy dodala.
Reply on: 810zssk #213836:
Na jeden kábel si asi chcel povedať. To je samozrejme chyba DPB, že nedokázal dokopať SOR k tomu, aby tam ten druhý kábel priviedol a zapojil to poltretinovo, mňa ale fascinuje, že zatiaľ čo u autobusu to nevadí, u električky a trolejbusu to zabíja psíky a žerie malé detičky aj s kosťami.
Reply on: Ámos #213848:
No, minimálne vyhlášku o dopravnom poriadku dráh. On tam teda nemá priamo, že vonkajší dopyt nesmie byť s pamäťou ale zvonku nesmie byť signalizovaný pred zastavením:
Dráhové vozidlo na prepravu cestujúcich má všetky dvere ovládateľné zo stanovišťa vodiča a jednotlivé dvere ovládacími prvkami dopytového ovládania umiestnenými v blízkosti dverí na vnútornej i vonkajšej strane vozidla. Uplatnenie dopytu na otvorenie dverí je signalizované na presvetlenom ovládači na vnútornej strane vozidla a stav možnosti uplatnenia dopytu na presvetlenom ovládači na vonkajšej strane vozidla. Uplatnenie dopytu je aktívne signalizované na stanovišti vodiča. Na základe uplatneného dopytu sa dvere otvoria po aktivácii uvoľnenia
dverí na stanovišti vodiča a po zastavení vozidla. Uzatvorená poloha všetkých dverí dráhového vozidla alebo súpravy je aktívne signalizovaná na stanovišti vodiča.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.