Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ctihodnyobcan #213256:
použi Ctrl C
a pošli to sem ....

Vaše pripomienky k zmenám v organizovaní mestskej hromadnej dopravy: e-mail: zmenymhd@dpb.sk
Treba zadať meno používateľa nie mail, potom to pôjde normálne 🙂
Reply on: ctihodnyobcan #213256:
podnik "imhd Bratislava" má k dispozícií neobmedzené množstvo autobusov aj vodičov, ale zrovna na koniec zmien vo Volkswagene posiela autobus číslo 23 - krátky. Len tak pre potešenie.
Autobus č. 26 chodí už od Avionu, lebo odtiaľ berie zamestnancov Volskwagenu, ktorí tam bývajú po ubytovniach. Problem sa prerieši tak, že budete tiež presťahovaný na ubytovňu k Avionu, aby ste nastupovali do prázdneho autobusu. ?
Ahojte, inak taka otazocka. Vzdy ked kliknem hore na "Prihlasenie", prihlasim sa (zadam email a heslo) a stlacim "Prihlasit" tak kvazi vojdem do noveho okna avsak nie som prihlaseny. Toto mozem opakovat donemoty, stale sa prihlasujem ale stale prihlaseny nie som nakolko hore mam stale na vyber "registraciu" aj "prihlasenie". Ma este niekto tento problem? 🙂 dik
Chcel som sa spytat preco imhd Bratislava posiela kratky autobus cislo 23 do Volkswagenu?Vzdy na koniec smeny (to je jedno ci ranna,poobedna ci nocna smena) vela ludi sa snazi dostat do Dubravky preto cakaju na autobus cislo 23.Ten ako vzdycky je priliz maly na to aby sa do neho zmestili vsetci ludia.Sofer ma nervy lebo nevidi dobre na spatne zrkadla a hovori ze nepojde dalej pokial sa nepotlacime a my uz nemame kam sa potlacit.Citime sa v autobuse ako v konzerve a dovolim si napisat ze kazdy ma pravo nastupit do autobusu pokial ma cestovny listok.To nie cestujuci su na vine ale podnik.Dalsia vec autobus cislo 26 ktory na rannu smenu vzdy chodil aj chodi plny tak mu este predlzili trasu ze vychadza az z Avionu tym padom na zastavke pri krizy je uz tak plny ze sa tam nezmesti nikto.Prosim podnik IMHD Bratislava o poriesenie tohto problemu a dokazat ze vam zalezi na cestujucich.Dakujem
Dnes zastávkári J.C. DECAUX čistili vitríny v električkovom prístrešku Farského ?
Reply on: Pe67 #213252:
Veď som ti aj napísal prečo. Ide z Dúbravky podľa CP 2 min. za L4 v reáli aj menej.
V Dúbravke ak by sa dalo by som preklady prehodil ,kedže L5 má rýchlejšiu konkurenciu v podobe L83,84 na rozdiel od L4 kam už BUS z Dúbravky nesiaha...?

No to by sa musela upraviť následne celá sieť lebo by sa zase rozbila Rača.
Reply on: Pe67 #213251:
"Lebo väčšinou vo svojich príspevkoch trepeš..." - myslím, že to nemá význam.
Reply on: david1 #213250:
Neviem ako je to v úseku do Rače, to sa nehádam. Ale v úseku Obchodná - Dúbravka (a hlavne Molecova - Dúbravka) teda vyťažená nie je - na rozdiel od ostatných liniek.
Reply on: ufo #213249:
Keď už chceš reagovať na moje príspevky, tak môžeš argumentovať aj trocha k veci?? Lebo väčšinou vo svojich príspevkoch trepeš...
Reply on: Pe67 #213248:
Tak potom kde ešte stihnú nastúpiť ,keď ja si do L5 v špičke na Obchodnej skoro nikdy nesadnem ? ?
Reply on: Pe67 #213246:
Poloprázdna 5? Súprava navyše sem tam. ? Musíš byť odborník a teda máš aj nepochybne pravdu.
Reply on: david1 #213247:
Áno. Linka 9 by bola využívaná aj keby išla po Obchodnej, ale 5ka by chodila do Karlovky ešte prázdnejšia než teraz. Veď vidím každý deň ako ide z Kapucínskej poloprázdna (na obidva smery). Zato nechcem vidieť tie balíky potom na 4ke.

Aj tak sa mi zdá že nie je potrebné viesť z KV dve linky na Obchodnú...
Reply on: Pe67 #213246:
Silný prúd je Karlovka - Trnavské mýto. L9 vozila balíky aj v trase po Obchodnej.
L5 je z L4 najvyťaženejšia zo všetkých liniek. Z Dúbravky však ide celý deň v závese za L4. / preklad 6+2/ v reáli často 7+1.

V Rači je počas špičiek preklad 5+3 , kde L5 ide 3 min. za L3. Reál často 6+2.

Reply on: ufo #213224:
Aby linka 9 išla po obchodnej je úplná blbosť. Tam z Karlovej Vsi úplne stačí večne poloprázdna 5ka! Takto chodí linka 9 dosť vyťažená a čiastočne pomáha večne plnej 4ke. Z Karlovej Vsi je vyťažený smer na Kamenné nám./Špitálska/Krížna, prepravný vzťah KV-Blumentál je akosi mŕtvy. Linka 8 kľudne môže chodiť po Obchodnej na nám Ľ. Štúra, veď takto chodila 2ka, tá jedna súprava či K2S navyše nemôže byť pre DPB problém! A ďalší argument pre vedenie linky 9 v súčasnej trase je že na nám. SNP smer KV nastupuje dosť cestujúcich.
Reply on: JamaVOku #213244:
Ako vies ze to nikomu nevadilo?
Reply on: JamaVOku #213190:
Na margo toho celeho len dodam ze svojho casu vsetky linky zastavovali na zastavke Vazovova aj na Florianskom nam. a isty cas linka 16 z Posne do Race, ktora v smere do Race stala 2x na Vazovovej a tiez to zastavenie na dolnej Vazovovej nebolo z hladiska prestupov nijak logicky opodstatnene a nikomu to nevadilo.
Reply on: Rubber38 #213242:
Luxusný máš na Mariánskej alebo Obchodnej... na to nepotrebuješ ísť na Jesenského. Tam budem mimochodom prestupovať aj ja z L3 do centra na L4,9 alebo priamo na Kapucínsku z L5 . Odtial som na Hlavnom nám. tiež veľmi rýchlo.
Reply on: david1 #213241:
Tak už len z tej Jesenského bude fakt luxusný prestup napr. smerom na Petržalku ?

Rača hold bude odrezaná tak či tak, s tým sa asi moc spraviť nedá. Ostáva mi len dúfať, že aspoň prestup z 3 na 6 na Šafku bude dobre vyhádzať, keď už nič iné
Reply on: Rubber38 #213240:
Neodrezal. Zabudol si na Jesenského ktorú využíva Vajnorská aj teraz.
To skôr Rača bude odrezaná ak bude dočasná zastávka pred Tržnicou.
Veď uvidíme aké bude trasovanie sám som veľmi zvedavý.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.