Riešenia sú dve. Buď bude túto linku zabezpečovať svojimi vlakmi ČD, tak ako to bolo do decembra. Alebo len slovenský dopravca. Čo by ma moc netešilo. Už teraz nedostatok použitelných lokomotív na súpravy push-pull núti SK dopravcu používať náhradné laminátky, ktoré treba v BV preprahať. Čím vznikajú v BV meškania pri návrate súpravy na Slovensko. To by ma asi donútilo začať používať na cestu do práce iný spôsob dopravy, tak ako to bolo v roku 2014, keď SK dopravca zmenil grafikon tak, že bola čakacia doba v Kútoch na prestup 45 minút.
Bod a) je absurdny najma z toho pohladu ze tvrdis, ze CD nemozu mat poobede sukafon v Kutoch lebo jazdi inde, ale zaroven navrhujes ako "riesenie" aby cele popoludnie tu linku jazdili sukafonmi ?
a) Chces snad tvrdit ze CD nemaju dostatok sukafonov? Doteraz to zabezpecovali ako? Ano, museli by sa zmenit obehy.
b) Rovnako turnusy posadok nie su nemenne, hoci ano, je to neekonomicky variant.
a) nereálne: orchestrión po príchode do Břeclavi o 14.54 je využívaný na linke do Hodonína. b) nereálne: vlakvedúci príde posledným Os ČD(orchestriónom) do Bŕeclavi 14.54. Takže skorším vlakom to asi nepôjde keďže Danubius má odchod z BV 14.59. c) je jediná možnosť.
Na 130 sa aj z najstarších perónov nastupuje neporovnatelne lepšie ako do klasických súprav . Iné to nie je ani na 110.
Pokial by sa to opakovalo tak napíš stažnosť na ZSSK.
Riešení je dosť.
FlixBus predava listky na menej obsadene spoje Blagussu medzi Bratislavou a Viednou za 5 eur, cize nizsiu cenu nez pri kupe listka priamo od Blagussu.
FlixBus uz taktiez predava listky na spoje Slovak Lines Expressu, avsak v tomto pripade je to drahsie: jednosmerny listok stoji az 7,50. Je mozne zakupit tiez listok z Erdbergu do Bratislavy s prestupom na letisku Vieden (v takomto pripade usek Erdberg-Letisko Vieden operuje Blaguss a usek Letisko Vieden-Bratislava operuje Slovak Lines Express).
Problem ktory opisujes ale nevyplyva priamo z toho, ze na danom spoji je push-pull, ale z toho, ze v potrebnom case nejde ziaden Os Breclav-Kuty, ktorym by sa vlkveduci do Kutov dopravil. Mozne riesenia su teda tri:
a) Zaviest Os Kuty-Breclav v danom case (vozidlo by cakalo v Kutoch do vecera, kedy by sa vratilo na niektorom inom vlaku) - vlak priblizne v tomto case bol od tohto GVD zruseny.
b) Dopravit vlakveduceho do Kutov skorsim vlakom (napr. 4283), co by ale vyzadovalo predlzit mu pobyt v Kutoch o cca 45 minut.
c) Sprevadzat dotknute vlaky zamestnancami ZSSK.
Nízkopodlažnosť ti je vo väčšine staníc na slovenskej časti trati 110 na veľké gulové. Jelikož niesu na to vybudované peróny. A to prestupovanie? Nezabilo ma urobiť 30 krokov do druhého vlaku. Jazdná doba je stále taká istá. Jedinou ozajstnou výhodou je to, že keď mešká REX viac ako 10 minút, nemusím sa obávať či ho bude orchestrión v Kútoch čakať. To sa však za 5 rokov čo cestujem ešte nestalo že by nečakal. A to sme meškali aj pól hodinu.
Český sprievodca dochádza do Kútov 15.11hod v EC 279 Danubius z Břeclavi. To znamená, že keď spomínané EC mešká viac ako 16 minút tak REX 4284 Záhorie nemôže byť načas vypravený z Kútov. Doteraz kým jazdil len orchestrion ČD tak nemusel byť pochopiteľne odkázaný na tento spoj, lebo pendloval od rána až do večera v jednom vlaku. Teraz posledný orchestrión odchádza z Kútov 14.35 a až do rána ostáva v ČR. Poznáš nejaký iný spôsob, akým dopraviť český personál do Kútov na prvý spoj zabezpečený slovenským dopravcom?
Stanovene su len vozokm alebo nejaky podobny parameter. Tak ako svojvolne znizili kapacitu nasadenim mensej jednotky, mozu ju aj svojvolne zvysit nasadenim vacsej. Problem je len zdvojenie suprav, tam uz potrebuju suhlas objednavatela (resp. nepotrebuju, ale potom im to nezaplati).
V čom je podľa teba výhodnejšie, že vlak slovenského dopravcu zachádza do Břeclavi? Veď kultúra cestovania poklesla min o polovicu. I keď je poschodák relatívne nový, tak sa čistotou nevyrovná archaickým 810nám českého dopravcu. Smrad od špinavých a prepotených robotníkov v monterkách a špinavé sedačky sú v slovenskom vlaku samozrejmostou. A ani jazdná doba sa neskrátila.
Máš pravdu. Z Kútov do Brodského sa kontrolujú len papierové lístky(českému sprievodcovi slovenskú kartičku prístroj neprečíta). A aj to len výnimočne. A ďalej smerom do ČR cestuje priemerne 6 cestujúcich(skoro všetci ideme až do Břeclavi, výnimočne jeden človek vystúpi, alebo nastúpi v Lanžhote). A kvôli týmto šiestim ľudom sme tvrdli 45 minút v najhnusnejšej stanici v Československu(35 minút meškanie+ 10minút medzi príchodom a odchodom vlaku zo stanice).
Tak potom zle som si pamätal, že po roku, alebo ako, keď začali vymieňať pôvodné vlaky za tieto, boli nejaké dohadovačky s Min.
No ale potom keď minimálna kapacita nie je stanovená, prečo je stanovená maximálna? (je?, keď nemôžu svojvolne navyšovať kapacitu..)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
a) Zaviest Os Kuty-Breclav v danom case (vozidlo by cakalo v Kutoch do vecera, kedy by sa vratilo na niektorom inom vlaku) - vlak priblizne v tomto case bol od tohto GVD zruseny.
b) Dopravit vlakveduceho do Kutov skorsim vlakom (napr. 4283), co by ale vyzadovalo predlzit mu pobyt v Kutoch o cca 45 minut.
c) Sprevadzat dotknute vlaky zamestnancami ZSSK.