Nie, nemohli, pretoze sprievodca ma aj ine ako tarifne povinnosti. Pripady motorakov do Ganserndorfu su odlisne v tom ze tam je priamo vo vozidle rusnovodic. Napriklad CityShuttle OBB su tiez vzdy sprevadzane.
Znizenie kapacity nasadenim mensich jednotiek bola svojvola RegioJetu, zrejme opat raz s cielom vydierat. Ministerstvo nemohlo nic, pretoze v zmluve nie je stanovena minimalna kapacita (ta zmluva je celkovo hrozne nekvalitne spravena).
Čo je dobré na zachádzaní slovenských vlakov (okrem toho, že sú nízkopodlažné) až do Břeclavi cez pracovné dni poobede? Kapacitne by tam aj vtedy naďalej stačila česká 810-na. Moje postrehy z jednej cesty som spísal v #211588
Fíííha a to ten kúsok do Břeclavi nemohli mimoriadne vypraviť bez českého vlakvedúceho? ? Veď rušňovodiča ten vlak mal, v úseku "Kúty - Brodské" sa jazdí neoficiálne bezplatne [ako tu už bolo neraz spomínané], ľudia do ČR zvyknú mať lístky vopred zakúpené a ČD by iba zopár Kč prerobili iba na vnútroštátnom úseku "Lanžhot - Břeclav", lebo v stanici Lanžhot sa cestovné lístky nepredávajú. Navyše z Lanžhotu do Břeclavi určite viacerí cestujú s predplatenými lístkami či už IDS JMK alebo ČD a ak majú jednorazový lístok IDS JMK z predpredaja, tak na nástupišti si ho, dúfam, označia [nikomu by asi nenapadlo, že by tam vlakvedúci výnimočne nebol].
A veď motoráky OBB napr. neďaleko v úseku Marchegg - Ganserndorf bežne jazdia iba s rušňovodičom. Tam však nerozumiem kedy vlastne zavíta aspoň revízor, lebo rušňovodič cestovné lístky nekontroluje...
Ooooo k tej S20. ? Zaujímalo by ma, či to v ČR zobrazuje S53... V ČR to už na začiatku české stanice zobrazovalo s dodatkom [CZ] - tuším v hranatej zátvorke.
Ty chceš kvôli jednej mimoriadnej udalosti rušiť jedno z mála zlepšení súčasného GVD ? Odkedy väčšina EC končí a vychádza v Prahe sa ich meškanie podstatne znížilo.
Prečo v Břeclavi nehlásia že REXi so slovenska sú zaradené do IDS JMK? Pritom pri ich návrate speť na slovensko, už ako Os, sú zahlásené ako linka S53. Před nedávnom sme čakali v Kútoch 35 minút na odjazd vlaku, lebo nebol prítomný český vlakvedúci. Vlak s ktorým mal doraziť, mal 100 minút meškanie. Dúfam, že po zmene grafikónu v decembri, sa všetko vráti do starých kolají a na tejto linke budú jazdiť zase len české 810.
Isto to nebolo svojvolne, tak ako ani to, ze nevedia zdvojit povodne jednovoznove spoje, pretoze ministerstvo...
Akurat vidim, ze nastabillvili infosystem vo vlakoch, kt. jazdia az do Breclavi. Prave je to Os, , na tabuli svieti S20 BŘECLAV (CZ) , nacestne zastavky roluju, pri Lanzhote taktiez dodatok (CZ)
Tak mi napadlo: Prečo RegioJet odmieta na dotovanej linke Bratislava - Dunajská Streda - Komárno umožniť predaj cestovných lístkov cez internet? Možno by sa to dalo pochopiť tým, že ZSSK sa do toho oplatilo investovať, lebo majú omnoho viac vlakov.
Lenže RegioJet už má pre svoje komerčné linky skvelý online rezervačný systém kde (tak ako v ZSSK) netreba cestovné lístky tlačiť. Bude to v tom, že na dotovanej linke sa nemusia snažiť keďže nejaký zisk majú zaručený? Ako je potom možné, že v ZSSK sa napriek tomu snažia?
Vidíme ako [vraj svojvoľne] RegioJet nasadil menej kapacitné vlakové súpravy namiesto Talentov a na ich Facebook stránke ľudia pridávajú fotky aké to v niektorých časoch spôsobuje kapacitné problémy...
Peon