Tak mi napadlo: Prečo RegioJet odmieta na dotovanej linke Bratislava - Dunajská Streda - Komárno umožniť predaj cestovných lístkov cez internet? Možno by sa to dalo pochopiť tým, že ZSSK sa do toho oplatilo investovať, lebo majú omnoho viac vlakov.
Lenže RegioJet už má pre svoje komerčné linky skvelý online rezervačný systém kde (tak ako v ZSSK) netreba cestovné lístky tlačiť. Bude to v tom, že na dotovanej linke sa nemusia snažiť keďže nejaký zisk majú zaručený? Ako je potom možné, že v ZSSK sa napriek tomu snažia?
Vidíme ako [vraj svojvoľne] RegioJet nasadil menej kapacitné vlakové súpravy namiesto Talentov a na ich Facebook stránke ľudia pridávajú fotky aké to v niektorých časoch spôsobuje kapacitné problémy...
Lenže RegioJet už má pre svoje komerčné linky skvelý online rezervačný systém kde (tak ako v ZSSK) netreba cestovné lístky tlačiť. Bude to v tom, že na dotovanej linke sa nemusia snažiť keďže nejaký zisk majú zaručený? Ako je potom možné, že v ZSSK sa napriek tomu snažia?
Vidíme ako [vraj svojvoľne] RegioJet nasadil menej kapacitné vlakové súpravy namiesto Talentov a na ich Facebook stránke ľudia pridávajú fotky aké to v niektorých časoch spôsobuje kapacitné problémy...
Joyki
Akurat vidim, ze nastabillvili infosystem vo vlakoch, kt. jazdia az do Breclavi. Prave je to Os, , na tabuli svieti S20 BŘECLAV (CZ) , nacestne zastavky roluju, pri Lanzhote taktiez dodatok (CZ)