Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #212733:
IC je dopravne Ex (v tom prispevku som povodne omylom namiesto Ex, uviedol REX, co som nasledne opravil v nasledujucom). Dopravna kategoria IC neexistuje (v SR).
Reply on: Jajboli #212735:
8 ks z 15tich tu uz mame, som zvedavy kolko budu zase stat vo vozovni,ked pride posledna 15ta (60ta celkovo)
Reply on: S499.1023 #212724:
Je dobré diskutovať aj to takýchto sci-fi projektoch. V porovnaní s pôvodným TEN-T, alebo D4 to zase nie je až taká blbosť. Treba mať niečo premyslené v zásobe, možno raz budú peniaze a bude chýbať nápad. Podobné úvahy sú aj hľadaním odpovede na otázku, za akých okolností by mohla mať Filiálka zmysel.
tu sa píše že sa k eurrofondom stretli Počiatek a Nesrovnal, jasné že manekýn sníva o Filiálke, ale vraj sa plánuje nákup len 15 nových električiek. To je veľmi málo. Koľko ešte reálne Bratislava potrebuje nových električiek na výmenu všetkých?
http://bratislava.dnes24.sk/nove-programove-obdobie-eu-ma-priniest-bratislave-dalsie-projekty-228134
Reply on: Ámos #212729:
Tie sa ale netlačia na Slovensku.
Reply on: 810zssk #212702:
A IC?
Reply on: david1 #212699:
Preto sa takáto súprava nevolá push-pull ale pull-pull.
Reply on: Error 0x007 #212695:
Pozri sa na to zo strany, čo tie vlaky prinášajú Slovensku? Nech si nezastavujú nikde ale potom nech nie sú objednávané vo verejnom záujme, či ako sa to teraz volá.
Reply on: Joyki #212717:
Ah... Som si skombinoval dva grafikony, zabudol som, že v 2016 už nejazdí. Ospravedlňujem sa ?
Minulý gvd sme mali 6:02,6:36,7:02,7:36,8:06,8;42... Zdá sa, že tie odchody 6:36 a 7:02 boli zlúčené do jedného.
Reply on: S499.1023 #212724:
Ked sa mozu tlacit pre zachranu bank...? ?
Ahojte, ma niekto nejaky update ohladom precislovania a zmeny trasovania trolejbusovych liniek? Dik
Reply on: haló #212689:
Ja by som si tipol, že 810zssk dokončil školskú dochádzku skôr ak ty, pracoval na významnejších pozíciách, má rádovo vyšší prehľad a inteligenciu.
Reply on: dyspozytor #212682:
Prakticky jediným možným riešením je vyfuckovať FTE a nechať ich linku Berlín - Budapešť presmerovať buď cez Viedeň alebo cez Rajku (čím by sa vyriešila aj šotoobslužnosť Rajky) a rameno BA - Párkány - Budapest riešiť nejkými REx-mi, ktoeré by sa už dohadovali dvojstranne. Lenže to ješitnosť "národného dopravcu" nedovolí, odpadli by lukratívne služobné cesty na FTE...
Reply on: 810zssk #212663:
Pretože by to cestujúci zneužili.
Reply on: Ma178rek #212661:
A peniaze si na to celé vytlačíme...
Reply on: dyspozytor #212657:
Dobre vieš, že zhustiť zastavovanie EC je nereálne, pretože ti to neprejde na FTE. O polohe vlakov rozhoduje Nemec a Maďar si môže dovoliť zahustiť zastavovanie, pretože je jednak koncový, jednak má v FTE neporovnateľne väčšie slovo.
Reply on: dyspozytor #212644:
ÖBB hlavne nemajú toľko 1216.2, aby s nimi jazdili niekam do Trnavy či Galanty. Inak vyrovnávka sa vždy dá riešiť - napríklad vyslaním všetkých WRx do Rakúska ? - za špajzák je najviac KEV-ov.
Reply on: david1 #212643:
Takých plánov je - a 95% z nich sa nikdy z ríše snov do reality nepreklopí.
Reply on: dyspozytor #212640:
Ak by aj Jaguár nevozil všetko kamiónmi, kvôli jeho pár vlakom sa určite elektrizácia nevyplatí - ibaže by mal zatrolejovanú aj vlečku a odpadol by preprah.
Reply on: dyspozytor #212638:
Na ten výhľad ale treba aj peniaze.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.