Reply on: david1 #212635:
Jaguar elektrifikaciu neprinesie. V subehu s Jaguarom a jeho vleckou, ktoru mmch. skryto zaplati stat vo forme stavby verejneho TIP-u ZSR v susedstve J-LR...V Luziankach sa upravi Leopoldovske zhlavie s predlzenim kolaji a rovnako tak aj Risnovce, mozno Hlohovec, aby sa dlhe vlaky vedeli vykrizovat a celkovo zlepsila momentalne katastrofalna priepustnost tejto trate. Toto slubila vlada SR Jaguaru, tak uvidime. Inak, Jaguar bude napojeny na R1, cize eventualne urcite pocita aj s planom, vozit 100% TIR.
810zssk
Ak presmerovavat na Filialku, tak vsetko z daneho smeru, v opacnom pripade rozbijas system a navyse nedostatocne vyuzivas novopostavenu stanicu. Vsak ked je to taky dokonaly uzol, poslime tam vsetko ? Potom ale treba riesit prestupne vazby v uzle Predmestie/Filialka a v tomto smere som zatial ziaden zmysluplny navrh nevidel.
Mimochodom, pre celu tuto debatu je dolezity fakt ze realne sa nikto nechysta navysovat pocet regionalnych vlakov v okoli Bratislavy.
Filialka je drahy projekt, pri ktorom je pochybna navratnost z dovodu nedostatocneho poctu vlakov a aj keby sa ten pocet vlakov navysi, stale je otazny prinos oproti variante skapacitnenia Hlavnej stanice, ktora ma strategicku polohu.