A este by som rad dal do pozornosti:
http://map.tfl.gov.uk/map.asp
http://www.transportforlondon.gov.uk/buses/buses_map.shtml
http://www.transportforlondon.gov.uk/buses/spiders/borough.shtml
(Pravdepodobne to vacsina z vas pozna, niektori ale mozno nie, a tym by sa to zislo pripomenut.)
Samozrejme, Bratislava nie je Londyn a nepotrebuje tak dokonale a zlozite mapy. Kazdopadne asi kazdy ale uzna, ze sucasna linkova schema nie je zdaleka to prave orechove -- uz ta tr3mpova mapa je o poznanie na vyssej urovni.
http://map.tfl.gov.uk/map.asp
http://www.transportforlondon.gov.uk/buses/buses_map.shtml
http://www.transportforlondon.gov.uk/buses/spiders/borough.shtml
(Pravdepodobne to vacsina z vas pozna, niektori ale mozno nie, a tym by sa to zislo pripomenut.)
Samozrejme, Bratislava nie je Londyn a nepotrebuje tak dokonale a zlozite mapy. Kazdopadne asi kazdy ale uzna, ze sucasna linkova schema nie je zdaleka to prave orechove -- uz ta tr3mpova mapa je o poznanie na vyssej urovni.
J
Spectre: Čo sa 39 týka. No tu to nie je také jednuduché ako u 84, ktorá obsluhuje len EU. Záchrana študentov v L39 je v tom, že sa postaví trolejbusová trať na Trnavskej a Vrakunskej ceste, L39 sa zruší, ostane L31 a vznikne L31A s trasou Slávičie - Zochova a späť, respektíve Slávičie - Zochova - Kollárko a späť. Potom by sa dalo, pri nezmenených nárokoch na vzkm pri obsluhe Mlynov spraviť aj ten 5min interval.
Andy: Presne to som mal namysli. Proste spraviť niečo hodné DP tretieho tisícročia, aspoň tie CP nech nejako vyzerajú. Len ma nevysmejte.